Floïd

tijn

Zware baard
Goeden Zondagmiddag allemaal.
Vorige week een bezoekje aan de barbier gebracht. Niks speciaals natuurlijk, want dat doen er zo velen.

Na de knip en bijweek beurt gebruikt de barbier hier een aftershafe van Floīd. Ik weet niet of die in Nederland ook bekend is, maar ik vindt het een lekker luchtje.

Na aanbreng voel je de alom aanwezig menthol, wat een veekoelende werking geeft. Daarna een lekkere lucht die best wel lang blijft hangen.

Is dit merk ook in Nederland bekend of alleen maar hier in Spanje??
Ik vind het in ieder geval een clasic luchtje.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Bekend en vooral bij de kapperszaken.

image.jpeg

En niet populair bij de barbiers en baarddragers gezien de enorme hoeveelheid chemische ingrediënten:

Water, Alcohol Denat., Glycerin, Parfum, Coumarin, Limonene, Benzyl Benzoate, Linalool, Hydroxycitronellal, Benzyl Salicylate, Cinnamyl Alcohol, Amyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionene, Treemoss Extract, Benzyl Cinnamate, Benzyl Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Menthol, Sodium Chloride.
 

tijn

Zware baard
Bekend en vooral bij de kapperszaken.

Bekijk bijlage 13080

En niet populair bij de barbiers en baarddragers gezien de enorme hoeveelheid chemische ingrediënten:

Water, Alcohol Denat., Glycerin, Parfum, Coumarin, Limonene, Benzyl Benzoate, Linalool, Hydroxycitronellal, Benzyl Salicylate, Cinnamyl Alcohol, Amyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionene, Treemoss Extract, Benzyl Cinnamate, Benzyl Alcohol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Menthol, Sodium Chloride.
Oke, dat zijn dan idd een hoop chemische dingen hahahaha. Maar als je het niet in je baard smeert is het toch niet zo heel erg?? Oke ik ben niet zo heel erg van de non of wel chemische producten:(
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Het merendeel van de Baardforummers is niet veganistisch, anti-chemie, milieu-extremist, maar als je kunt kiezen tussen natuurlijke (kunnen ook risicovol zijn) producten of chemische producten te smeren op kwetsbare lichaamsdelen, zoals huid, haren, ogen, etc. dan is bv het financiële aspect of gemakszucht een slechte raadgever.
Benzyl, chloride, alcohol en glycerine zijn geen ingrediënten, die je dagelijks door de inname via de huid binnen wilt halen.
 

tijn

Zware baard
Het merendeel van de Baardforummers is niet veganistisch, anti-chemie, milieu-extremist, maar als je kunt kiezen tussen natuurlijke (kunnen ook risicovol zijn) producten of chemische producten te smeren op kwetsbare lichaamsdelen, zoals huid, haren, ogen, etc. dan is bv het financiële aspect of gemakszucht een slechte raadgever.
Benzyl, chloride, alcohol en glycerine zijn geen ingrediënten, die je dagelijks door de inname via de huid binnen wilt halen.
Dat is idd weer een wijs punt. Maar goed daarom ben je dan ook Professor. Zo had ik er nog niet helemaal over nagedacht.
 
Banner image
Top