Firstbeard en zijn baardreis

Zoals velen hier ooit begonnen te vertellen over hun baardreis ga ik na een maandje op dit Forum te zijn ook van start met mijn verhaal.

In het verleden veel geprobeerd om een baard te kweken maar na 2 weken meestal weer eraf door druk van buitenaf of jeuk.

Door ziekte eigenlijk te moe om te scheren en er ook geen zin in gehad te hebben hadden we plots een 2 maandenbaardje. Dat was de start van mijn reis om te proberen een echte baard te kweken. Door informatie te winnen op het www hier op het Forum terechtgekomen en blijven plakken vanwege de tips , veelzijdigheid en de ontzettende leuke mannen met baarden hier .

Hier is de plek waar beginnende baarddragers inspiratie opdoen, tips krijgen van de ervaringsdeskundigen , worden vriendschappen gesmeed en kan en mag iedere snor of baarddrager zichzelf zijn.
Een kostbaar iets in deze tijden van jachtig leven , materialistische mensen en een schreewerige maatschappij waar ik mij soms niet happy in voel.

Maar genoeg daarover.
Nu wat foto's van de 4 maanden baard.
Afgezien dat tussen snor en baard nog dunbezaaid is en ik dat minder mooi vind, zien we wel progressie.
Op de kin is het lekker vol en de wangen sluiten langzaam aan. Met aantekening dat aan de zijkanten ter hoogte van de bakkebaarden en onder op de kin slag ontstaat.
Maar dat laten we zo omdat dit bij mijn baard hoort.
Wanglijn is maximaal haalbaar, daarboven slechts verdwaalde sprieten.

En 1 vinger boven de adamsappel stop de baard in de hals..

De snor was in stoppelstand zo,'n Italiaans dun streepje maar nu die haren aan lengte winnen om de dunne plekken te overgroeien kom daar ook meer boddy uit tevoorschijn.

Als jullie tips of andere opmerkingen hebben, klim in de pen en anders hoop ik jullie wat luchtig leesvoer te hebben gegeven en toekomstige baarddragers te inspireren

Ave scrotum

Firstbeard.
 

Bijlagen

  • 20200714_172835.jpg
    20200714_172835.jpg
    1.000 KB · Weergaven: 88
  • 20200714_172827.jpg
    20200714_172827.jpg
    1.008,6 KB · Weergaven: 90
  • 20200714_172810.jpg
    20200714_172810.jpg
    974,5 KB · Weergaven: 86

KoenD

Baard
Firstbeard. Ik vind je baard er goed uit zien. 'tussen snor en baard dunbezaaid' vind ik reuze meevallen. sterker nog.. ik vind het je prima staan! zowaar de tijd verstrijkt groeit niet alleen je baard maar ook je blijdschap (Y) enjoy.
 
Banner image
Top