Ff voorstellen

zenn

Zware baard
Hoi! Mijn naam is Silvain, 31 jaar, afkomstig uit Zaandam. Toevallig vandaag tegen dit uiterst handige forum aangelopen, welke waarschijnlijk een aantal van mijn vragen kan beantwoorden, zal helpen in het groeien en ondersteunen van een awesome beard.

Sinds 14-2 besloten mijn baard te laten groeien, gewoon omdat het kan. Een beetje een semi-family-legacy affair; vader/opa/overgrootopa hebben altijd bakkebaarden & snor gehad. 'K zelf wel bakkebaarden gehad en een veel liever ongeschoren dan glad en strak.

Mijn dagelijkse baardverzorgingsritueel bestaat uit borstelen & conditionen, 2x per week een heerlijke baardshampoo & baardolie.
En vanuit daaruit toch ff stiekem 2 off-topic vraagjes;

- Baardkleur? Mijn hoofdhaar is blond, mijn bakkebaarden zijn rood, mijn snor is rood/blond, mijn nek is zwart, mijn kin is zwart/rood/blond, onder mijn lip weer blond. Met her en der blonde haren gemixed tussendoor. Meer mannen een gemixde baardkleur?

- Barbier? Tot op heden heb 'k alleen mijn neklijn bijgehouden. Vanaf wanneer is het raadzaam om een bezoek te brengen aan een barbier? Lengte? Tijd?

Beard on! :)>
 

maximum

Zware baard
Welkom..Heel veel baardjes hebben mixed colours;)Zowieso is het zomers wat lichter dan als wanneer de zon minder aanwezig is:)Een barbierbezoek is erg persoonlijk(Y)Ik ben er nog nooit geweest omdat ik het allemaal prima zelf kan onderhouden:DHeb je die skills niet dan kan het een goede keuze zijn..Beard up:)>:(
 

Andreas

Baard
Welkom!

Je eigen baard kunnen onderhouden is een goede skill om te hebben, bouw je ook een beetje een band op net je baard ;)

Mijn hoofd is glad geschoren, maar doe ik dat niet is het donkerblond. Mijn baard is van alles door elkaar maar voornamelijk rood. Dat komt vaker voor ja
 

zenn

Zware baard
Bedankt voor het welkom allemaal!:)

Gelukkig dus niet de enige, de baarden die 'k hier vaak spot zijn meestal enkelkleurig namelijk. 'K wacht rustig nog een maandje of 1/2 af voordat er uberhaupt met een schaar bij in de buurt kom.(Y)
 
Banner image
Top