Ff voorstellen

istawa

Zware baard
Hoi ff voorstellen maar. Ben net lid geworden van dit forum en nu al hoop wijzer geworden. Ben man van 45 en chauffeur in dagelijks leven. Sinds ik baardgroei heb altijd grote bakkebaarden gehad nu sinds een maand of 3 laat ik mijn baard weelig groeien . Hoop hier nog veel tips op te doen. Vooral qua verzorging.
Wees gegroet istawa

it ain't over until the fat lady sings
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom! (Y)
Puike baard al zo te zien..
Verzorgingstips genoeg te vinden hier.
Veel plezier op de site en beard on! :)>
 

istawa

Zware baard
Thnxxx mate's zit regelmatig door de forums neuzen om de juiste info te filteren aangaande olie... ik denk dat ik toch maar pure argan ga gebruiken misschien in combi met jojoba al weet ik niet zo goed wat nu het verschil in werking is.



it ain't over until the fat lady sings
 

Goenie

Baard
Istawa, het is juist essentieel dat je die of een andere combinatie gebruikt. Voor een goede baard olie heb zeker twee of drie essentiele olieen nodig aangevuld met een lekker geurtje naar keuze.
Lees voor verdere info in de topic: zelf baardolie maken.
Succes :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
@Goenie heeft het bij het juiste eind. Je hebt een derde dragende olie nodig voor een juiste balans. Pure Argan-olie alleen zou ik je ten sterkste afraden, want dat gaat niet goedkomen.
 

PerryS

Baard
Welkom! Je kunt bij "Handtekening" bij je profiel een tekst onder je post zetten. Maakt het misschien wat makkelijker:D
 

istawa

Zware baard
Wel of niet naar barbier??
c23b153ae7499c6af22e73a512401a06.jpg
16df16cf1ef348322ec0a8b9dfdc1d06.jpg


it ain't over until the fat lady sings
 
Banner image
Top