Fernand's baard

Fernand

Baard
Hierbij een update. 5 weken verder (in totaal ongeveer 13 weken)
Het groeit gestaag door.
Zit zelf in dubio om de zijkanten korter en/of de baard in zijn geheel korter te maken.:)>
Het lijnt niet lekker/steekt uit voor mijn gevoel
When in doubt grow it out :D (maar wordt wel lastig gemaakt met vele "negatieve" opmerkingen en het wispelturige karakter van mezelf :mad:)
 

Bijlagen

  • IMG_20160127_152829.jpg
    IMG_20160127_152829.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 60
  • IMG_20160127_152824.jpg
    IMG_20160127_152824.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 69

maximum

Zware baard
Gaat goed in ieder geval(Y)Persoonlijk zou ik de zijkanten id contouren gelijk aan de lijnen van je gezicht en bovenzijde kaaklijn strakker maken;)Maarja das mijn mening:)Uiteraard ieder voor zich:DSucces and beard up:)>
 

Ab79

Baard
Ach, die opmerkingen komen en gaan.
Je kunt altijd een keer naar de barbier gaan om wat lijnen te zetten.
Op de wangen bijvoorbeeld.
Dan oogt het al wat anders stel dat je daar naar op zoek bent.

Ik laat zo'n beetje elke 5 weken het zaakje een beetje fatsoeneren.
Ik vraag dan wel om niets met de lengte te doen.
Bij de bakkebaarden wordt dan wat fade aangebracht en de lijnen worden weer bijgewerkt.
Daar voel ik me prettig bij en wat quality time is nooit verkeerd.

:)>
 

Fernand

Baard
Gaat goed in ieder geval(Y)Persoonlijk zou ik de zijkanten id contouren gelijk aan de lijnen van je gezicht en bovenzijde kaaklijn strakker maken;)Maarja das mijn mening:)Uiteraard ieder voor zich:DSucces and beard up:)>

Ach, die opmerkingen komen en gaan.
Je kunt altijd een keer naar de barbier gaan om wat lijnen te zetten.
Op de wangen bijvoorbeeld.
Dan oogt het al wat anders stel dat je daar naar op zoek bent.

Ik laat zo'n beetje elke 5 weken het zaakje een beetje fatsoeneren.
Ik vraag dan wel om niets met de lengte te doen.
Bij de bakkebaarden wordt dan wat fade aangebracht en de lijnen worden weer bijgewerkt.
Daar voel ik me prettig bij en wat quality time is nooit verkeerd.

:)>

ik ben nu idd op het punt dat het slordig begint te lijken (althans in mijn visie) en ik het (voorlopig) korter zou willen.
als ik het nu op dit moment zou doen zou het gemilimeterd gaan worden en dat is nu weer niet de bedoeling.
Zondag even(tueel) wat bijsnoeien zodat er model in komt wat meer de contouren volgt zodat het wat strakker oogt.
 

maximum

Zware baard
Als je zelf het niet bij kan houden zou je het id een barbier kunnen laten doen;)Maar millimeteren is echt zonde van de lengte vind ik en is dan weer het uiterste :) Beard up:)>
 

Fernand

Baard
Als je zelf het niet bij kan houden zou je het id een barbier kunnen laten doen;)Maar millimeteren is echt zonde van de lengte vind ik en is dan weer het uiterste :) Beard up:)>

Zo goede baard aan het worden! (Y)

Als ik je zo hoor, en waar je nu mee "worstelt", dan denk ik dat je zeer gebaat zou zijn met een bezoekje aan een kundige barbier.

Ik zou inderdaad ook het advies van een barbier inwinnen

Dank voor de ondersteuning, ben alweer wat afgekoeld hahaha
[DOUBLEPOST=1454051128][/DOUBLEPOST]zit zelf te denken aan kinzijde (voorkant) langer en richting nek korter en de zijkant wat terug snoeien
Zodat het minder 1 massa lijkt.
 

Stouwe

Baard
I love it when a plan comes together. Heb laatst ook zijkanten bijgewerkt en vind het ook wat netter. Geen barbier gebruikt, alleen wat instructievideo's van the beard baron op Youtube. Leuk om te doen en veel goedkoper.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
En oefening baart kunst.. Ik merk dat ik er ook veel handiger in ben geworden. Daarbij komt dat ik beter weet wat ik wil dan een barbier, vaak moeilijk uit te leggen..
 

Almer

Baard
Ik vind het wel een vet unieke baard, zo zie je ze niet vaak :)>

Beetje uitdunnen aan de zijkant en wat lengte erbij gaat het alweer heel anders....maar toch wauw wat groeit ie snel naar buiten.
Blijft dat zo ook met olie/balm erin? Ik zie hier echt wel vet veel potentie in, vet goed volgegroeid en met wat goed gezette lijnen lijkt het volgens mij echt een superstrakke baard. Ik denk dat je een goede barbier heel blij maakt als die het voor je mag doen.

Echt bazenbaard, zeker in mijn top 10 op het moment :)
 

Fernand

Baard
I love it when a plan comes together. Heb laatst ook zijkanten bijgewerkt en vind het ook wat netter. Geen barbier gebruikt, alleen wat instructievideo's van the beard baron op Youtube. Leuk om te doen en veel goedkoper.

En oefening baart kunst.. Ik merk dat ik er ook veel handiger in ben geworden. Daarbij komt dat ik beter weet wat ik wil dan een barbier, vaak moeilijk uit te leggen..

Ik vind het wel een vet unieke baard, zo zie je ze niet vaak :)>

Beetje uitdunnen aan de zijkant en wat lengte erbij gaat het alweer heel anders....maar toch wauw wat groeit ie snel naar buiten.
Blijft dat zo ook met olie/balm erin? Ik zie hier echt wel vet veel potentie in, vet goed volgegroeid en met wat goed gezette lijnen lijkt het volgens mij echt een superstrakke baard. Ik denk dat je een goede barbier heel blij maakt als die het voor je mag doen.

Echt bazenbaard, zeker in mijn top 10 op het moment :)

Gisteren bezig geweest en ben blij met het resultaat. wel wennen dat de onderkant korter oogt.
Nu oogt het als een verzorgde baard en dunner ipv een massa.
Nu kan het mooi "inzakken" en zal hopelijk de snor ook beter tot zijn recht komen. vond het nl achterblijven met de rest van de baard.

Nu zaak om de zijkanten bij te houden, dan kan de rest doorgroeien :)>

ps je kan me nog net niet zien blozen Almer :D
 

Bijlagen

  • IMG_20160201_065425.jpg
    IMG_20160201_065425.jpg
    346,4 KB · Weergaven: 50
Banner image
Top