Familie traditie

Andre

Baard
Nu een maand of twee aan de groei, valt me op dat me baardje nu echt in zijn puber fase komt !
Zo eigenwijs als de pest, wilt nu alle kanten op, behalve de goede.
Maar goed, met de aangeschafde olie, baard- en snorrewax hou ik hem toch redelijk onder controle.

Wil wel kwijt dat baard olie best verslavend is en ook het ochten ritueel die ik ontwikkeld heb
Ondanks het comentaar dat ik de spiegel te lang
[DOUBLEPOST=1447679627][/DOUBLEPOST]
Nu een maand of twee aan de groei, valt me op dat me baardje nu echt in zijn puber fase komt !
Zo eigenwijs als de pest, wilt nu alle kanten op, behalve de goede.
Maar goed, met de aangeschafde olie, baard- en snorrewax hou ik hem toch redelijk onder controle.

Wil wel kwijt dat baard olie best verslavend is en ook het ochten ritueel die ik ontwikkeld heb
Ondanks het comentaar dat ik de spiegel te lang
Commentaar*
Bezet hou

Ik heb inmiddels meerdere aangeschaft , beetje afwisseling en het ontdekken van de verschillende geuren

Een review schrijven vind ik nog te vroeg, te weinig ervaring nog
Maar de Booze&baccy beard oil van capt fawcett is lekker, maar wel wat zwaar idiaal voor t weekend
Voor door de week heb ik nu citrus en wood die ik afwissel , ligt aan me ochtend hum
Citrus is wel me favourite

Alleen jammer dat de twee flesjes niet met een pipet kwam
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 51
  • image.jpg
    image.jpg
    442,3 KB · Weergaven: 48
  • image.jpg
    image.jpg
    467,5 KB · Weergaven: 49
Ruige baardje al!

Dat zou zomaar eens hetzelfde look kunnen krijgen als een collega van me.
b9be8a846431a46044b21fc4871d334f.jpg


Erg blonde/ rooie baard met een flinke sik. Zijkanten staan ook maar wat ingekort. Maar lijkt op de foto alsof het kaal is vanwege de haar kleur.

Die laatste foto van jou, daar vind ik jou snor ruig uit zien!

Succes ermee


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 

maximum

Zware baard
Gaat goed hoor(Y)Hoe langer hoe beter hij groeit;)En hoe gaver hij uiteraard word tot een persoonlijk bepaalde lengte:DBeard on:)>
 
Banner image
Top