Extraordinary Beards Oils

Hans

Zware baard
Oerbaard
Vandaag eindelijk mijn lang verwachte pakketje van Extraordinary Beards binnen gekregen, bestaande uit
5 soorten baardolie en in totaal 8 flesjes, ik kan dus weer even vooruit :D :D :D :p
Hert duurde extra lang dit keer omdat ik zo slim was geweest om de verzender vergeten was te vragen om
er vanuit de USA "GIFT" op te zetten met als gevolg dat de douane hier in Nederland het pakketje vasthield
en ik er BTW en Afhandelingskosten over moest betalen, gelukkig had ik 50% korting gekregen bij aanschaf
en had de verzender op het pakketje gezet dat het een waarde had van $ 40,- US Dollars, al met al vielen de
extra kosten dus gelukkig mee maar die hadden dus voorkomen kunnen worden :(

Groeten Hans





De 8 flesjes voorzien van het logo van Extraordinary Beards



Zijaangezicht van de flesjes voorzien van de kleur die gelijk staat aan de bijhorende geur(en)



GREEN (2 X)

CARRIER OILS
  • Apricot Oil Abrikoos
  • Grapeseed Oil Druivenpit Olie

    ESSENTIAL OILS
  • Grapefruit Essential Oil Grapefruit
  • Tangerine Essential Oil Mandarijn
  • Lemon Essential Oil Citroen

BROWN (3 X)

CARRIER OILS
  • Organic Jojoba Oil
  • Grapeseed Oil Druivenpit Olie

    ESSENTIAL OILS
  • Sandalwood Essential Oil Sandalhout
  • Texas Cedarwood Essential Oil Cederhout
  • Vanilla Essential Oil
  • Tea Tree Essential Oil

BLUE (1 X)

CARRIER OILS
  • Organic Jojoba Oil
  • Grapeseed Oil Druivenpit Olie

    ESSENTIAL OILS
  • Peppermint Essential Oil Pepermunt
  • Spearmint Essential Oil Munt
  • Tea Tree Essential Oil

RED (1 X)

CARRIER OILS
  • Jojoba Oil
  • Apricot Oil Abrikoos
  • Grapeseed Oil Druivenpit Olie

    ESSENTIAL OILS
  • Cinnamon Leaf Essential Oil Kaneel
  • Clove Bud Essential Oil Kruidnagel
  • Tea Tree Essential Oil

SILVER (1 X)

CARRIER OILS

Coconut Oil Kokosnoot
Jojoba Oil
Grapeseed Oil Druivenpit Olie

ESSENTIAL OILS

Clove Bud Essential Oil Kruidnagel
Peppermint Essential Oil Pepermunt
Vitamin E Oil Vitamine E
Tea Tree Essential Oil



En nog een leuk papiertje erbij hoe dit alles te gebruiken :D





 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Mooi setje! Het smoelt in iedergeval goed. Ben wederom benieuwd naar je ervaringen! (Y)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ik heb er al aan geroken, zodra het gebruik getest is zal ik uiteraard een review plaatsen,
de ruiktest is in ieder geval glansrijk doorstaan, vooral BRUIN en GROEN .... lekkerrrrrrrrr (Y)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Hahaha @Floris , ik ben inderdaad aardig aan het uitbreiden gegaan kwa baardproducten
maar het is (nóg) niet zo erg dat ik ben moeten gaan verbouwen :D

Gelijk even een kleine review wat betreft de geur BROWN:
De geur is niet overheersend, de houtgeuren overheersen en blijven de gehele dag in de baard
aanwezig zonder te storen, het bevalt mij erg en gelukkig mijn vrouw ook (Y)
De baardolie is niet overdreven vet en neemt goed op in de baardharen, het modelleert ook goed
en laat zich goed verspreiden door de baard :)>
Als de rest van de geuren die ik binnengekregen heb van Extraordinary Beards van dezelfde kwaliteit
zijn en aan/in te brengen zijn dan ben ik hier zeer tevreden over. Het is natuurlijk altijd een gok om een
bestelling te doen in het buitenland en dan ook nog gelijk een flinke bestelling maar ik moet eerlijk zeggen
dat het een meevaller is, tot nu toe gelukkig een zeer positieve ervaring. De verkoper een berichtje gestuurd
met de tip om de volgende keer de zending te versturen als "gift" ivm de douane, hij vond het zeer vervelend
dat het deze keer zo verlopen was n heeft direct toegezegd bij de volgende zending als compensatie wat gratis
producten te doen, als echte Nederlander spreekt mij dit wel aan natuurlijk :), goede service in ieder geval (Y)

Groeten Hans
 

Laszlo

Stoppelbaard
De geur is niet overheersend, de houtgeuren overheersen

Mooie collectie Hans,
ben wel jaloers op je zeg.
Wordt gek van al die beschrijvingen van geuren op internet, die ik zonder parfumerie opleiding niet thuis kan bringen.
Het gebrek aan definitie en beschrijvingen van de intensiteit is mij ook een doorn in het ook.
Moet maar een eigen lijn beginnen denke ich…… doet iemand mee??
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
PAKKETPOST FROM THE STATES :) :)> :)> :)> :)

Vandaag weer een pakketje binnengekregen vanuit Denver USA
Ik heb gebruik germaakt van een leuke aanbieding van Extraordinary Beards, de aanbieding bestond
uit Baardolie (kleur bruin) aan te schaffen met 50% korting, dat maakt het leuk anders is het met de
verzendkosten erbij te duur, ik ben dus weer helemaal blij.
Ik heb al eerder gekocht bij Extraordinary Beards en de laatste keer had de verkoper mijn pakketje niet
als GIFT verzonden met als resultaat dat de douane hier in Nederland het pakketje vasthield en ik extra
inklaringskosten c.q. belasting moest betalen, ik heb toen aan de verkoper gevraagd om in het vervolg
de bestelling aan te merken als GIFT, hij heeft dit nu met succes gedaan en om de vorige zending goed
te maken er wat stickers en twee blikjes Beard Balm in verschillende geuren bijgevoegd, super goede
service dus en dat maakt mij niet alleen blij maar ook een vaste klant.

De geuren zijn bekend bij mij en Brown is mijn lievelingsgeur, vandaar deze bestelling, ook gelijk de
Beard Balm uitgetest en die is fantastisch (Y)

BROWN (3 X) CARRIER OILS
  • Organic Jojoba Oil
  • Grapeseed Oil Druivenpit Olie

    ESSENTIAL OILS
  • Sandalwood Essential Oil Sandalhout
  • Texas Cedarwood Essential Oil Cederhout
  • Vanilla Essential Oil
  • Tea Tree Essential Oil



Extraordinary Beards (2).jpg Extraordinary Beards (6).jpg
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Naar Nederland verzenden ze wel….naar België niet….
Neem even contact op met Mike Waid via Facebook of de website van Extraordinary Beards en zeg hem dat
je doorgestuurd ben door Zunro Baard en vraag hem of hij België aan de verzendlijst wil toevoegen en of je de
code ZUNRO kan gebruiken om voor bestellingen boven de 40 UD Dollar 20% korting te krijgen.
Laat het weten als je dit hebt gedaan, ik ben er van overtuigd dat hij je ter wille zal zijn, succes.
De verzendkosten zullen waarschijnlijk net als naar Nederland 15 US Dollar zijn, bij een grotere bestelling of met
meerdere mensen is dit best aantrekkelijk.

Groeten Hans
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Als iemand een product wilt bestellen via de website van Extraordinary Beards let dan op het volgende
Iedereen uit Nederland kan de code ZUNRO gebruiken om voor bestellingen boven de 40 UD Dollar 20% korting te krijgen.
De verzendkosten zullen naar Nederland 15 US Dollar zijn, bij een grotere bestelling of met meerdere mensen is dit best
aantrekkelijk, zeker als er al een korting van toepassing is.

Groeten Hans
 
Banner image
Top