Even voostellen

JeroenP

Volle Baard
ik vind dat je voor elke maand dat je baard groeit, je 24uur bedenktijd moet nemen. In mijn geval dus 9dagen bedenktijd.

voorlopig doe ik nog helemaal niks. Een bezoek naar de barbier........is wel een idee maar....kriebels in de buik.....Ik wacht de dagen af

Cowboy en Step bedankt voor de complimenten en de bemoedigende woorden.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik begreep je niet verkeerd, maar wilde je even plagen. :D En je vrouw natuurlijk ook! :p
Maar serieus: ik vind het lange model je goed staan.
Je kunt (na het behalen van de Yeard) natuurlijk met de lengte experimenteren.
 

JeroenP

Volle Baard
het is alweer een paar weken sinds mijn mega snoeibeurt en het werd tijd voor een update. Of ik twijfels heb gehad om te snoeien...natuurlijk, maar ach het groeit inmiddels alweer lekker aan. En nu het korter is kan ik het beter zelf bijhouden. Voor mij is dat vooral de zijkanten wat korter en onder de kin lekker later groeien. Mijn tweede reis is begonnen en ik hou ervan...WP_20170406_17_33_09_Pro.jpg
 

JeroenP

Volle Baard
vandaag weer even aan de slag geweest met de tondeuse en schaar...en zoals ik al zei bij een ander forumlid....soms gaat het wat minder...ik had iets meer lengte gewild maar ik probeerde het op een andere manier en dit is het resultaat.WP_20170717_13_21_08_Pro.jpg WP_20170717_13_20_53_Pro.jpg
 
Banner image
Top