Even voorstellen..

Yngvar

Stoppelbaard
Hoi allemaal!

Ook ik zal mij even netjes voorstellen. Ik ben Arjan, 28 jaar uit Amsterdam. Ik probeer al een tijdje (1 jaar) met wisselende successen een baard te laten groeien. Na een maandje begint het aardig te groeien. Echter, na wederom een stortlading opmerkingen te hebben gekregen zet ik mezelf er met moeite weer toe om de boel kort te wieken, met spijt.

Mijn baardgroei heeft zich pas laat ingezet. 8 jaar geleden was er nog geen verdwaalde haar te bekennen en scheren deed ik al helemaal niet. Nu begint het zo langzamerhand een beetje op te komen maar nog niet helemaal top. Tot een jaar geleden leek mijn baard(je) nog een gatenkaas. Nu beginnen de kale plekken langzaam dicht te groeien.

Ik heb nu besloten de opmerkingen te negeren en het scheerapparaat uit mijn badkamer te verbannen! De foto is van ruim een week geleden en er zit dus inmiddels al wat meer op. Ik heb m'n baard nu inmiddels 2 weken laten groeien.

Mijn haarkleur is (donker) blond en mijn baard neigt eerder rood dan blond. Ik zal proberen met regelmaat een update te plaatsen.
 

Bijlagen

  • FullSizeRender.jpg
    FullSizeRender.jpg
    223,6 KB · Weergaven: 40
  • FullSizeRender2.jpg
    FullSizeRender2.jpg
    168,4 KB · Weergaven: 42

Noorman

Baard
Hoi, en welkom op dit harigeform!
De grootste succes factor voor een baard is vaak geduld...en voor 2 weken is is je baardgroei zeker niet gek!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Arjan ;)

Tips en andere info over looks, verzorging en het wapenen tegen opmerkingen van anderen kan je hier in de verschillende topics vast wel vinden (Y)
 

Fernand

Baard
welkom op het forum. zoals hierboven aangegeven kun je hier tips en tricks vinden.
Vooral je eigen plan trekken en volhouden ondanks de reacties is lastig.
succes and keep growing
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom hier Arjan, goed van je om je eigen plan te trekken en die
(vervelende) opmerkingen te negeren, zijn vaak domme mensen
die zulke opmerkingen maken en soms zijn ze jaloers ;)
Succes in ieder geval, beard on :)>

Groeten Hans
 
Welkom Arjan,
Gewoon doen wat jij wil. Het is vaak jaloezie, bekrompenheid of gewenning bij andere die negatief reageren.

Ik zeg altijd maar; laat de honden maar blaffen, de karavaan trekt verder!
 
Hey welkom! Gewoon lekker laten groeien en opmerkingen proberen te negeren of ook een opmerking terug maken (helpt ook weleens), succes met de baardgroei en naturlijk dit forum :D(Y)
 

Andre

Baard
Welkom,
Geef t tijd, en naarmate de behaaring langer wordt..... Worden de opmerkingen ook steeds positiever en gelijk netjes verzorgen , helpt ook!
 

ISYMFS

Baard
Welkom! Mede-020'er.

Bij mij kwam de baard ook vrij laat aanzetten en ik ben nog steeds aan het wachten (31 jr). En ik meen ergens te hebben gelezen dat het wel tot je 40e kan duren voor het echt is doorgezet.
Flink laten groeien en dan kijken wat de mogelijkheden zijn.
Sterkte en succes!
 
Banner image
Top