Even voorstellen.

HaJo

Stoppelbaard
Hoi,
Ik heb al zolang als ik mij kan heugen een baard, of iets wat er op moest lijken.
Ringbaardje, lang ringbaardje, ZZ-Top baardje en sinds kort heb ik weer haren op mijn hoofd en dus ook een volle baard.
De kale kop was een bewuste keuze, als internationaal chauffeur is dat makkelijk in onderhoud. Maar mijn carrière heeft een heel andere wending genomen en nu is "netjes" meer aangewezen.









photo.php


Ik ben geboren en getogen in Friesland, 23 jaar geleden verhuisd naar Belgie en ben er ook blijven hangen, de liefde, wat doe je eraan.
41 jaartjes jong, vader van een geweldig zoontje van 9 en we gaan altijd amen naar de kapper. We hebben er toch wel wat versleten tot we bij de Heeren van Bree kwamen. Dat is nu onze vaste stek.
 

Tjeerd

Baard
Hallo en welkom op dit mooie harige forum.
Nu al een mooie baard :) >


Verstuurd vanaf mijn NOTE4 met Tapatalk
 

rigor

Baard
mooie baard heb je!

je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar de job die je nu doet...., weinig internationale chauffeurs willen de sleutel uit het stopcontact trekken.
 

HaJo

Stoppelbaard
mooie baard heb je!

je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar de job die je nu doet...., weinig internationale chauffeurs willen de sleutel uit het stopcontact trekken.

Ik ben nu leidinggevende in een internationaal magazijn.
De dag dt ik papa werd was die kogel meteen door de kerk, en het was bovenal, mijn eigen keuze.
Ik mis het nog wel, bij momenten maar het idee om de hele week van huis te zijn houdt me toch stevig met beide voeten op het thuisfront :)
[DOUBLEPOST=1437563635][/DOUBLEPOST]
Welkom hier Hajo.
De foto doet het niet meer, althans voor mij.

Had de link van Facebook geplaatst, heb niet echt een idee hoe ik hier goed fotootjes kan plaatsen?
 

rigor

Baard
Ik ben nu leidinggevende in een internationaal magazijn.
De dag dt ik papa werd was die kogel meteen door de kerk, en het was bovenal, mijn eigen keuze.
Ik mis het nog wel, bij momenten maar het idee om de hele week van huis te zijn houdt me toch stevig met beide voeten op het thuisfront :)

ik rij nationaal, 's morgens weg, 's avonds thuis.... hele dagen binnen zitten zou ik niet kunnen.
 

Ontw3rper

Baard
Welkom op dit aardige forum, paar weken terug nog een rondje gemaakt oa. door België, Friesland en de rest van NL.
 
Banner image
Top