Even voorstellen

Skaggy

Volle Baard
Beste liefhebbers van baarden,

Mijn naam is Coen, 53 jaar en ga sinds het begin van deze eeuw door het leven met enige gezichtsbeharing. In de afgelopen twee jaar met het trimmen langzaam naar de maximale stand van mijn trimmer (12mm) toegewerkt. Inmiddels is het bijna een maand geleden dat ik de trimmer voor het laatst heb gebruikt.

Van mijn vrouw kreeg ik in juni een baardborsteltje dat ze gekocht had bij ‘MijnBaard’. In de afgelopen weken tijdens onze zomervakantie in Zweden ben ik gaan rondneuzen op ‘MijnBaard’ (leuke spullen!) en van daaruit kwam ik al snel uit op het ‘Baardforum’ (Y) en ik bleef maar lezen... met als gevolg ‘ik wil ook een echte baard!’

Maar lukt dat wel met mijn baardgroei... geduldig afwachten heb ik inmiddels begrepen en zoals we het hier in het Oosten zeggen KWW (Kiek’n Wat ’t Wot).

Beard on! :)>
 
Hoi

Welkom op dit leerzame en vooral leuke forum.
Baard kan bij iedereen met welke baardgroei dan ook. Volhouden volhouden ergeren volhouden doorgaan balen hoort er allemaal bij.

Gr en succes

Mark

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Laurent1965

Zware baard
Welkom op dit leuke forum annex bruin café.
Een baard laten groeien is ook een kwestie van geduld, lekker laten groeien, vooral niet te gauw snoeien.
In het begin naar een wat langere baard wat onregelmatige groei is ook bekend, komt goed!
Ook soms wat immuun zijn voor commentaar van anderen, zo hebben velen van ons ervaren.

Veel plezier met (het vervolg van) de baardreis, groet Laurent. :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha Coen,
Ook van mij welkom op het forum leuk dat je mee gaat doen.:)
Het is een goed besluit van je, want meedoen is leerzaam en enorm stimulerend.:cool:
Je hoeft je trouwens geen zorgen te maken over of het wel lukt met je baard want je bent al ervaren en goed op weg.
Eigenlijk hoef je niets te doen om een mooie volle baard te laten groeien want dat gaat vanzelf. Maar eraf blijven dat is nog niet zo eenvoudig.
Daarom hou ons op de hoogte van je vorderingen en doe niets overhaast met je baard want de meesten krijgen daar spijt van.
Succes met je reis,
Texman :)>
 

Ardjan

Baardaap
Welkom Coen!
Zal met jouw baardgroei wel gaan lukken! Als ik goed begrijp ben je al door de meest stekelige fase heen!
En nu; geduld hebben en lekker laten groeien; geduld hebben en lekker laten groeien; geduld hebben en lekker laten groeien! :)

En een doel stellen; bijv. een half jaar niet snoeien;
of
Een half jaar niet in de spiegel kijken! :cool:

Succes kerel; zal vast wel gaan lukken!
En vooral ....blijf genieten van je baard! (Y)
[DOUBLEPOST=1566039905][/DOUBLEPOST]P.S. Ben het helemaal met @BaardjeOngeduld eens! (Y)
 
Banner image
Top