Even voorstellen

Veldmaarschalk

Stoppelbaard
Hoi allen,

Komende maandag afspraak staan bij de barbier, dus nu tijd om te denken wat ik precies wil. Voorkant wil ik iets ronder en even de dode puntjes eraf. Over de zijkant twijfel ik nog wat het best lijkt, aangezien mn wangharen nog zo dun zijn.

Heb 2 foto's toegevoegd met een vorm erop getekend, welke denken jullie dat het beste is voor mijn baard? (wetende dat dit mijn ideale lengte is)
 

Bijlagen

  • IMG_20190329_135404.jpg
    IMG_20190329_135404.jpg
    3,2 MB · Weergaven: 60
  • IMG_20190329_135953.jpg
    IMG_20190329_135953.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 59
  • IMG_20190329_140040.jpg
    IMG_20190329_140040.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 56

Peter1971

Baard
Hoi allen,

Komende maandag afspraak staan bij de barbier, dus nu tijd om te denken wat ik precies wil. Voorkant wil ik iets ronder en even de dode puntjes eraf. Over de zijkant twijfel ik nog wat het best lijkt, aangezien mn wangharen nog zo dun zijn.

Heb 2 foto's toegevoegd met een vorm erop getekend, welke denken jullie dat het beste is voor mijn baard? (wetende dat dit mijn ideale lengte is)
misschien kan je ervoor kiezen om je wanglijn te laten zakken/schonen staat niet verkeerd, dan zou ik voor square gaan heb je 2 evenwijdige strakke lijnen
goodluck
 

Texman

Koning Baard
Hoi allen,

Komende maandag afspraak staan bij de barbier, dus nu tijd om te denken wat ik precies wil. Voorkant wil ik iets ronder en even de dode puntjes eraf. Over de zijkant twijfel ik nog wat het best lijkt, aangezien mn wangharen nog zo dun zijn.

Heb 2 foto's toegevoegd met een vorm erop getekend, welke denken jullie dat het beste is voor mijn baard? (wetende dat dit mijn ideale lengte is)
Ha @Veldmaarschalk ,
Ik denk dat de laatste foto de beste optie is, je heb hier helemaal de baard voor en de kaaklijn zit mooi laag.(Y)(Y)(Y)
Je wangharen zij nog wel dun maar de beharing op je kaken is juist heel sterk dat moet je uitbuiten.
En de wangen gaan nog wel bijkomen.;)
Succes ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Texman:)>
 

Peter1971

Baard
ik had hem liever square geknipt gezien,..""dan was het laagste punt van de baard... het haar van je sik",...nu is het langste punt van je haar je nekbaard... en die groeit al harder als de rest.#puzzelen, proberen#...maar ik vind de stijl die je barbier hanteert helemaal niet verkeerd hoor, ik heb gehoord dat er barbiers zijn die de baard als zadel gebruiken,
 

Peter1971

Baard
ja vind ik persoonlijk mooier..maar het gaat om jouw baard.. en hij is zeker netjes nu.
[DOUBLEPOST=1554412750][/DOUBLEPOST]baardtrim pai.jpg baardtrim1 paint.jpg
[DOUBLEPOST=1554412910][/DOUBLEPOST]
ja vind ik persoonlijk mooier..maar het gaat om jouw baard.. en hij is zeker netjes nu.
[DOUBLEPOST=1554412750][/DOUBLEPOST]baardtrim pai.jpg baardtrim1 paint.jpg
ben vandaag ook naar de barbier geweest, zie hoe verschillend de beide wangen zijn geknipt qua ronding! heb er geen spijt van,..het is mooi opgeschoond en de volledige baard was te dun naar mijn idee, dus vanuit hier weer verder #puzzelen.
[DOUBLEPOST=1554413103][/DOUBLEPOST]
ja vind ik persoonlijk mooier..maar het gaat om jouw baard.. en hij is zeker netjes nu.
[DOUBLEPOST=1554412750][/DOUBLEPOST]baardtrim pai.jpg baardtrim1 paint.jpg
[DOUBLEPOST=1554412910][/DOUBLEPOST]
ben vandaag ook naar de barbier geweest, zie hoe verschillend de beide wangen zijn geknipt qua ronding! heb er geen spijt van,..het is mooi opgeschoond en de volledige baard was te dun naar mijn idee, dus vanuit hier weer verder #puzzelen.
ze volgen slechts de haarlijn van elke kant en houden geen rekening met de symmetrie
 
Welkom kerel,

Mooie volle baard en haren verliezen is heel normaal hoor. Gebruik je wel olie en balm? Dit is erg belangrijk aangezien de haren veel stugger zijn zal de olie juist ervoor zorgen dat ze minder snel uitvallen.
Gr en succes op dit forum

Mark

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 
Banner image
Top