Even voorstellen

MichelC

Baard
Goedendag heren,

Gisteren een account aangemaakt na een tijdje meegelezen te hebben. Gisteren al een reactie geplaatst, vandaag een topic geplaatst bij de barbiershops en nu maar ff voorstellen. Wellicht verkeerde volgorde, maar ach.

Ik ben Michel (zie gebruikersnaam), ben 34 en woon in Gelderland aan de rand van de Veluwe. Getrouwd en twee katten :)

Ik ben nu denk ik sinds juli vorig jaar met een baard bezig. Grootste overwinning was mijn vrouw 'overtuigen', maar ik ben gewoon langzaam begonnen met groeien en netjes bijhouden. Tot ong. afgelopen maart heb de 10mm gehaald en nu gaat het nog langer. Elke fase van genieten en wat proberen. Sinds een paar weken ook aan de baardproducten. bv. de baardolie van de tuinen, de wax van de kruidvat, simpel kammetje en via AliExpress een kammensetje en andere meuk voor weinig.

Ik heb diverse youtube kanalen gevonden met mooie info en onlangs middels Google ook hier terecht gekomen.

Hobby's: Sporten/Fitness, fotograferen, gamen (PC), video's maken/bewerking, modelbouw, kalligrafie, modelbouw, whisky, oorlogs en algemene geschiedenis en dan heb ik het denk wel zo'n beetje.

Als men meer wil weten dat hoor ik het graag :)
Profielfoto is alweer twee maand geleden en kon nog geen leukere vinden.
 
Laatst bewerkt:

Ger

Baard
Hallo Michel
Welkom
Leuke hobby's heb je
Goede baard ook, zag je posting over de barbier te Heerde.
Veel leesplezier en leuke contacten hier gewenst
 

MichelC

Baard
Dit is ong. twee weken geleden, voor de baardproducten.
ik hoop dat ik er niet al te maf uit zie naast die beer :p

PicBbbW.jpg
 
Laatst bewerkt:

JeroenP

Volle Baard
welkom op dit forum,

ik denk dat je al in de gaten hebt dat de forumleden al je vragen kunnen beantwoorden. Geen vraag of probleem is te gek. Succes met je baardreis!!
 
P

Pellie

Guest
Dat we mekaar hier nou tegen moeten komen haha..... Beard up makker!! ;-)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Leuke baard en je ziet er zeker niet maf uit, maar wat is er met de beer gebeurd? Is er een bulldozer over zijn borst gereden? :D
 

MichelC

Baard
Welkom op het forum!
Leuke baard en je ziet er zeker niet maf uit, maar wat is er met de beer gebeurd? Is er een bulldozer over zijn borst gereden? :D
Nee, dat is één van meerdere beren op het plein in het centrum van Hengelo. De beroemde beren van Hengelo :)

Leuk dat jullie meer aan mijn baard kunnen zien :)
Ik ben benieuwd naar de potentie van mijn baard.
 
Banner image
Top