Even voorstellen!

Amens

Baard
Dag allemaal,

Hier opnieuw een (hopelijk) toekomstige baarddrager :) Als 32 jarige rocker in hart en nieren stoorde ik me enorm aan het feit dat ik geen fatsoenlijke baardgroei had / heb. Toch heb ik besloten om me niet meer te scheren voorlopig, gewoon eens zien wat een beetje geduld alsnog kan brengen.

De eerste week niet scheren zit er nu op en de kin begint toch redelijk te vullen (foto's volgen). Leuk om alle diverse baardreizen hier te volgen, in sommige gevallen geeft het de burger (mij dus) moed om toch door te zetten dit keer!
 

JeroenP

Volle Baard
welkom en lekker laten groeien (3 a 4 maanden) en dan eens kijken hoe het er voor staat...

succes met je baardreis
 

Amens

Baard
Wat me vooral opvalt is de snelheid waarmee het haar groeit (in het begin in ieder geval). Volume komt daarmee dan uiteindelijk vanzelf, ik ga het inderdaad een paar maanden de tijd gunnen! \m/
 

Amens

Baard
Bij deze een foto van een week niet scheren :) snor hou ik expres kort, weet nog niet of ik die tzt zal laten staan..
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    489,4 KB · Weergaven: 71

Ardjan

Baardaap
Bij deze een foto van een week niet scheren :) snor hou ik expres kort, weet nog niet of ik die tzt zal laten staan..
't Begin is er! Lekker laten groeien :) (en niet snoeien :p)
en v.w.b. de snor: Is natuurlijk jouw keus; maar persoonlijk denk ik dat MET snor je beter zal staan (en volgens mij is daar een prima groei/dekking/potentie voor).
Succes man! (Y)
 

Amens

Baard
't Begin is er! Lekker laten groeien :) (en niet snoeien :p)
en v.w.b. de snor: Is natuurlijk jouw keus; maar persoonlijk denk ik dat MET snor je beter zal staan (en volgens mij is daar een prima groei/dekking/potentie voor).
Succes man! (Y)

In principe wel dekking inderdaad, behalve in het midden.. We gaan de snoeischaar gewoon een half jaar negeren, thanks!
[DOUBLEPOST=1494439528][/DOUBLEPOST]Zie net dat de foto vanaf mijn iPad op de kop staat; voor de duidelijkheid, ik ga normaal gesproken rechtopstaand door het leven.. :p
 
Banner image
Top