Even voorstellen maar...

Bee1984

Baard
Thanx!!

Daar moet ik nog even wat meer uit zien te halen. Eens in de paar weken race ik er met de tondeuse met opzetstukje overheen als ie m'n mond in duikt. Wil alleen de zijkanten wat langer proberen te houden zodat ik daar nog wat mee kan gaan doen. Maar eerst eens de rest op 't gemak wat voller laten groeien.

Krijg er wel de meest vreemde opmerkingen over! Zo werd ik laatst nog een "Don Corleone" genoemd haha! :confused:
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Phat Jilis(Y)... Je snor ook maar lekker later groeien/Ademen...laat de tondeuse maar ff links
Iiggen:D...:)>
 

Yannick

Baard
Welkom (Vette moustache !!), die kale plekken op de wangen, zoals je waarschijnlijk op heel veel andere paginas hebt kunnen lezen groeien vanzelf wel dicht, duurt alleen wat langer. om het strak te houden zou je die zone's scherp kunnen scheren. (strakke randen langs de baard)
Zodra je baard wat langer is kun je hier wat "laxer" in worden en bewust wat langer laten groeien.
Veel plezier op dit forum!!
 

Bee1984

Baard
Thanx! Yannick!
Ja ik begin wel te merken dat ze wat dicht beginnen te groeien maar dan nog met wel heel lichte haartjes. Ook dat komt natuurlijk helemaal goed!

Bedoel je met de strakke randen gewoon de lijn aanhouden die je voor ogen hebt wat het later moet worden? Of meer wat lager langs de nu reeds duidelijkere begroeiing?
 

Yannick

Baard
Thanx! Yannick!
Ja ik begin wel te merken dat ze wat dicht beginnen te groeien maar dan nog met wel heel lichte haartjes. Ook dat komt natuurlijk helemaal goed!

Bedoel je met de strakke randen gewoon de lijn aanhouden die je voor ogen hebt wat het later moet worden? Of meer wat lager langs de nu reeds duidelijkere begroeiing?
Lastig te zeggen is volgensmij per situatie anders.
Ik zelf heb op mn nek de grens aangehouden waar zo'n lijntje zit
(Kijk anders op mijn show je baard pagina, staan wat fotos)
 

Bee1984

Baard
@Arjay Goede duidelijke informatie! Als ik zo nog eens in de spiegel kijk denk ik dat ook ik de neklijn te hoog heb gepakt. :oops: Gelukkig groeit die wel lekker snel weer bij.

@Yannick Ziet er netjes uit! Moet binnenkort ook maar eens zo'n pagina starten :)>
 
Banner image
Top