Even voorstellen.. Eddy hier

JuanB

Stoppelbaard
Hallo baardforum leden

Aller eerst mijn excuses voor de grammatica fouten, Nederlands is niet mijn moedertaal.

Even voorstellen als nieuw lid, A Whole new world this.

Eddy is de naam, 37 jaar en vader van twee kids 9 en 2, woonachtig in omgeving Rotterdam.

Ben nu ca. 2maanden verder met mijn baardproject, vrouwtje lief idee eigenlijk . 1 keer bij de barbier geweest (HeadCase) voor de wilde haren weg te trimmen, gezien mijn werk (veel klanten contact) had ik geen andere keuze. Eigenlijk best goede move gezien de advies die ik daar kreeg.

Na hier op de forum te snuffelen\lezen heb ik besloten een baardbalsem te kopen voor de verdwaalde haren om ze toch in bedwang te houden. Heb heel stug (zachts uitgedrukt) baard, dus bij het groeien is het best lastig naar beneden te bostelen en houden.

Eerst volgende foto zal rond de zomer zijn.. kan weer het haar boven mijn hoofd eraf!, tje kaal met een baard.
Dat wordt wat.

Feedback en ideeën zijn meer dan welkom natuurlijk.

Gr.

Eddy

Eddy.jpg
 

JeroenP

Volle Baard
welkom Juan,

je hebt een geweldige baardbedekking. En ja....ik ben daar jaloers op. Als tip heb ik deze voor je. Schaf ook wat baardolie aan. S'avonds voor het slapen aanbrengen. Je haren worden daar ook wat zachter van.

succes met je baardreis.
 

JuanB

Stoppelbaard
welkom Juan,

je hebt een geweldige baardbedekking. En ja....ik ben daar jaloers op. Als tip heb ik deze voor je. Schaf ook wat baardolie aan. S'avonds voor het slapen aanbrengen. Je haren worden daar ook wat zachter van.

succes met je baardreis.

Bedankt voor de tip Jeroen! Inderdaad een goed idee, gebruik nu zelf argon olie voor ik naar bed ga.

Top baard heb je ook trouwens.
 

Ardjan

Baardaap
Ha Eddy; goeie baard al; dat kan wat worden. Succes met je baard-avontuur en welkom op het forum!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Een heeeel mooie baard en snor voor zo'n korte periode. :)>(Y)
Met je grammatica is trouwens niets mis. Vele Nederlanders doen het slechter dan jij. :)
Een zomers kaal hoofd met baard kan interessant worden. :D
 

Bekkers

Baard
Hartelijk welkom op het forum, Eddy! Veel leesplezier gewenst.

Ik sluit me trouwens bij Melchior aan: jezelf verontschuldigen voor eventuele grammaticafouten is niet nodig, hoor. Je tikt tenslotte een prima, begrijpelijke introductie. (Y)

Op schoonheidsfoutjes wordt hier niemand afgerekend (tenzij je *baart schrijft!). Het gaat puur om het delen van onze gemeenschappelijke interesse, niet zozeer of dit in foutloos Nederlands gebeurt.

Ter geruststelling: gemiddeld maakt een hbo-student (eerstejaars) 81 fouten per volgeschreven A4'tje. Aldus een promotieonderzoek van Anouk van Eerden (Hanzehogeschool) en Mik van Es (Rijksuniversiteit Groningen).

Beard on!
 
heyyy kerel mooie baard hoor .
en geen probleem met de grammatica kwa Nederlands betreft . ik ben wel 100% Nederlands maar ben al me leven lang Dialectische kwa lezen en schrijven . wel training in gehad maar moet het er mee doen ( toch verrekte handig die spelling op mobiel hahah al kan hij soms niet alle woorden vertalen die ik bedoel . nogmaals topp baard kerel !!!!
 

JuanB

Stoppelbaard
heyyy kerel mooie baard hoor .
en geen probleem met de grammatica kwa Nederlands betreft . ik ben wel 100% Nederlands maar ben al me leven lang Dialectische kwa lezen en schrijven . wel training in gehad maar moet het er mee doen ( toch verrekte handig die spelling op mobiel hahah al kan hij soms niet alle woorden vertalen die ik bedoel . nogmaals topp baard kerel !!!!

Thx Danny. Volkomen gelijk heb je betreft autocorrectie op je mobiel :).

Mwa dan maar af en toe wat Engels termen gebruiken als ik niet uitkomt in het Nederlands.

Gaat ook om je baard hier.. en niet ABN ;).
 

Ardjan

Baardaap
ik ben wel 100% Nederlands maar ben al me leven lang Dialectische kwa lezen en schrijven . wel training in gehad maar moet het er mee doen ( toch verrekte handig die spelling op mobiel hahah al kan hij soms niet alle woorden vertalen die ik bedoel .
Ik wil even zeggen: Topper ben je! En gelukkig weten qua taalgebruik nog steeds wat je bedoel. Leuk dus dat je op dit forum bent.
 

MichelC

Baard
Welkom :)> en zoals velen voor mij gezegd hebben, mooie baard (Y)

Maar je maakt me wel nieuwsgierig wat voor werk je doet als er zo duidelijk gemaakt wordt dat je het netjes moet houden? Maar waarom perse met zo min mogelijk hoofdhaar, tenzij ik dat verkeerd begrepen heb.
 
Banner image
Top