Even voorstellen bodemjager

Bodemjager

Stoppelbaard
Hallo mannen (ik neem aan dat er geen vrouwen in dit mannenbolwerk aanwezig zijn....)

Ik ben Danny, 32 jaar oud en woonachtig in Zutphen, gelegen in de mooie Achterhoek.

Na wat informatie gezocht te hebben over baardgroei en onderhoud kwam ik op dit forum terecht.
De afgelopen jaren met regelmaat een baardje gehad (lees ringbaartje), maar vaak na de zoveelste negatieve opmerking (gezeur) dat ik er oud uitzie en mensen het er onverzorgd uit vinden zien, ging alles er weer af.

Sinds een tijdje laat ik alles weer staan,net zoals mijn wilde haardos (de avatar die ik gebruik is overigens geïnspireerd op mij :) )
welke ondertussen al over mijn schouders komt.
Wanneer ik het haar los heb, krijg ik al opmerkingen als "Jezus in het wild" of hippie naar mijn hoofd gegooid.
Ach ja, c'est la vie!

Nu mijn baard wat lange is geworden, en er wat over gelezen heb zie ik de noodzaak in van goede verzorging.
Helaas ben ik (en ik ben vast niet de enige) zo'n pechvogel met ongelijke baardgroei.

De bakkebaarden zijn nietszeggend (paar losse haartjes) en de rechterwang heeft er ook niet veel zin in om deel van mijn mannelijkheid uit te stralen.

Hopelijk komt dit nog als ik maar lang genoeg geduld heb.

Ik hoop op dit forum wat interessante tips op te kunnen pikken.
En jullie weten wat ze zeggen: Allen die willen te kaap'ren varen......

 

Bodemjager

Stoppelbaard
voor diegene die zich afvragen wat mijn nickname inhoud:

ik zoek/zocht veel met de metaaldetector naar verborgen/verloren voorwerpen in de bodem zoals munten, knopen, gespen, gewichtjes etc.
 

Glenn

Baard
Welkom hier Danny.
Je hebt wel een fascinerende hobby die mij ook wel aanspreekt.
Misschien kun je later eens een topic maken met je gevonden schatten want dat lijkt me erg interessant.
En ja dat gezeur telkens weer,
Daar zal iedereen te pas en te onpas wel mee te maken hebben.
Niks van aantrekken en lekker verder doen waarmee je bezig bent.
Veel succes met je baard.
 

Bodemjager

Stoppelbaard
Dank jullie heren!
om in de woorden van Tom (baardloze) Petty te spreken: I won't back down!
Zal een keer een topic openen over deze hobby van me, doe ook aan magneetvissen (nee, niet dat jaren 50 gezelschapspelletje waar je knus rond de tafel met plastic stikjes een touwtje en mini magneetje naar kartonnen visjes hengelt)
;)
 
Banner image
Top