Even hier

fuzzyface

Baard
Ben even hier kijken.
Heb eerder een baard gehad. Nu sinds januari weer. Heb een beetje een 'shady deal' met mn vrouw. Ze houd niet van baarden...hahaha 'als ik er zat van ben gaat hij eraf..

Dus dat even duurt misschien wel langer.

Woon in drenthe.

Ben hier omdat ik zo ver was...

1000025332.jpg

En de barbier, die ik vroeg om het een klein beetje netter te maken, vervolgens dit deed....snor geslacht en inzet te laag... en ik was zo goed op weg.1000025907.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ben even hier kijken.
Heb eerder een baard gehad. Nu sinds januari weer. Heb een beetje een 'shady deal' met mn vrouw. Ze houd niet van baarden...hahaha 'als ik er zat van ben gaat hij eraf..

Dus dat even duurt misschien wel langer.

Woon in drenthe.

Ben hier omdat ik zo ver was...

Bekijk bijlage 27951

En de barbier, die ik vroeg om het een klein beetje netter te maken, vervolgens dit deed....snor geslacht en inzet te laag... en ik was zo goed op weg.Bekijk bijlage 27952
Ha @fuzzyface ,
Welkom op ons leuke forum :)
Je hebt een prachtige volle baard en ja helaas heeft de barbier je snor verpruts :(.
Ik zou niet meer naar deze barbier gaan.
Gelukkig groeit alles weer snel aan.
Veel plezier hier en hou ons op de hoogte,
Texman :)>
 

fuzzyface

Baard
Ha @fuzzyface ,
Welkom op ons leuke forum :)
Je hebt een prachtige volle baard en ja helaas heeft de barbier je snor verpruts :(.
Ik zou niet meer naar deze barbier gaan.
Gelukkig groeit alles weer snel aan.
Veel plezier hier en hou ons op de hoogte,
Texman :)>
Ik ga denk ik helemaal niet meer naar een barbier. Ik kan ook al geen fatsoenlijke kapper vinden allemaal tondeuse jockeys tegenwoordig. Dus ik ga zelf voorzichtig met de schaar aan de gang.
Ik was zo blij en trots dat mn snor al wat 'los' kwam van m'n baard. Hij werd al imposant.
Bedankt voor het welkom. Ik zal zeker updates sturen.
 

tijn

Zware baard
Ben even hier kijken.
Heb eerder een baard gehad. Nu sinds januari weer. Heb een beetje een 'shady deal' met mn vrouw. Ze houd niet van baarden...hahaha 'als ik er zat van ben gaat hij eraf..

Dus dat even duurt misschien wel langer.

Woon in drenthe.

Ben hier omdat ik zo ver was...

Bekijk bijlage 27951

En de barbier, die ik vroeg om het een klein beetje netter te maken, vervolgens dit deed....snor geslacht en inzet te laag... en ik was zo goed op weg.Bekijk bijlage 27952
Heyyy wat een teleurstelling. En idd je had een mooie snor, maaaaaaar tis haar en dat groeit weer he. Ook ik heb de nodige teleurdtellingen bij de barbier gehad. Totdat ik het zelf ben gaan doen. Ben er zelf meer tevreden over dus ik zou het je aanraden. Je hebt nog steeds een mooie baard dus over een paar dagen zie je het al bijna niet meer joh.
 

Gerrit

Baard
Ik zou die barbaar civiel aanklagen!!
een sloper is t!! Haha….
Zo zie je maar weer dat je heel duidelijk moet zijn naar zo.n baasje ….
kan ook wel begrijpen dat je vertrouwt op de kunde en ervaring van die knippert….
maar alles gaat goed komen hoor…je hebt een prachtige volle baard en snor groei…andere barbier zoeken en duidelijk van te voren vertellen wat je wilt…succes man met de groei….
 
Banner image
Top