Even gedag zeggen

Marcel73

Baard
Hoi,

Mijn naam is Marcel. Na wat jaren een stoppelbaardje bedacht ik me dat ik toch eens in mijn leven een baard moet laten staan. Ik dacht altijd dat mijn baardgroei niet zo heel geweldig is. Maar na bijna twee weken valt mij het resultaat niet tegen. Een beetje kale plekken op mijn kin. We gaan zien hoe dat uitpakt.

Ik ga een poging doen om wekelijks een update te doen.

Groeten,
Marcel
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 25
  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 25
  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 24

berendgr

Volle Baard
Welkom op het forum Marcel .
Succes gewenst op je baard reis , komt vast goed .
Veel plezier op dit forum .
 

Texman

Koning Baard
Hoi,

Mijn naam is Marcel. Na wat jaren een stoppelbaardje bedacht ik me dat ik toch eens in mijn leven een baard moet laten staan. Ik dacht altijd dat mijn baardgroei niet zo heel geweldig is. Maar na bijna twee weken valt mij het resultaat niet tegen. Een beetje kale plekken op mijn kin. We gaan zien hoe dat uitpakt.

Ik ga een poging doen om wekelijks een update te doen.

Groeten,
Marcel
Ha Marcel,
Het begin van je baard ziet er goed uit.(Y)(Y)(Y) Die kale plekken op je kin die zullen ook wel vol gaan groeien. Bij de meeste mannen groeit de baard met een ongelijke snelheid uit waardoor je in het begin kan denken dat je kale plekken hebt. Meestal valt dit reuze mee.
Hou ons op de hoogte,
Groet Texman :)>
 

Baardsterdam

Volle Baard
Hoi,

Mijn naam is Marcel. Na wat jaren een stoppelbaardje bedacht ik me dat ik toch eens in mijn leven een baard moet laten staan. Ik dacht altijd dat mijn baardgroei niet zo heel geweldig is. Maar na bijna twee weken valt mij het resultaat niet tegen. Een beetje kale plekken op mijn kin. We gaan zien hoe dat uitpakt.

Ik ga een poging doen om wekelijks een update te doen.

Groeten,
Marcel

Geduld is een schone zaak. Ons baarden komen vaak bij Geduld. Er is vast een vestiging bij jou in de buurt. Loop er eens binnen. Je zult er geen spijt van krijgen, er is ongetwijfeld iets van je gading.
 
Banner image
Top