Ervaring met Percy Nobleman?

Sander

beards be like...
Iemand ervaring met de producten van Percy Nobleman? Ik heb wat shizzle binnengekregen van ze en vind lijkt me wel ok, morgen maar eens uitgebreid testen.
 

Sander

beards be like...
Komt eraan. Nu even "druk druk druk". Maar ben niet negatief (beard wash ruikt goed en beard balm smeert er lekker in, helaas wat matte/neutrale geur).
 

Sander

beards be like...
Mannen, van de aardige mensen bij Percy Nobleman had ik het volgende gekregen dus:

image (2).jpg

  • Beardwash
  • Baardolie
  • Snorrenwax
  • Beardbalm
Ik begin bij de slechtste:

Beardwash
Ik ben fan van de fijne citrusgeur, dat meen ik. Lekker licht en precies wat ik lekker vind onder de douche. Prima dus, zou je denken, want wat kan er mis gaan met shampoo of zeep? Nou, best wel veel! Echt goed schuimen doet het niet, dus ik betwijfel of het de baard goed reinigt. Maar ik ben oppervlakkig, dus dat boeit me niet zo. De écht slechte ervaring begint pas na het niet schuimen: het lijkt wel of de wash gemaakt is van lijm. De baard wordt plakkerig en voelt vies aan. Misschien maakt de beardwash de baard zó schoon dat het stroef aanvoelt (zonder talg), maar voor mij een dikke no-go. 0/5

Baardolie

Kan ik erg kort over zijn: prima spul en je mag het ook voor je haar gebruiken (staat erop, geen idee waarom je dat zou willen). Nee, echt, ruikt lekker, is wel wat lichter qua structuur, dus daar moet je van houden. Zit in een leuk pompflesje. 3/5

Snorrenwax
Nog niet gebruikt. Wie gebruikt wél snorrenwax? Ben benieuwd?

Beardbalm
Had weinig ervaring met balsem, maar ik vind het erg prima. Arjay had gelijk dat butter wel erg boterig is en zelf vind ik wax vaak net wat te vast (al ligt dat ook aan de wax), maar de substantie van deze beardbalm is zeer goed. Makkelijk uit het potje te halen en goed aan te brengen. Geur is ook goed te doen, niet echt een extreem lekker geurtje, maar gewoon mannelijk en "aards". (En met "lekker" geurtje bedoel ik een essentiële olie die overheerst.) 4/5
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Mm. Kun je het cijfer 0 geven? Of is dat gewoon een 1.. heb je het wel op de juiste manier gebruikt? :D:p

Verder goeie review man! Ben zelf erg benieuwd geworden naar de balm! (Y)
 

David

Stoppelbaard
Sander, heb je de scented baardolie of de gewone ?
Ik heb de scented en ik ben echt verkocht. Sinds ik deze gebruik heb ik ook al leuke commentaar gekregen over m'n baard :)
De beardwash moet je genoeg van gebruiken ( 4 keer pompen bij m'n baard ) en dan schuimt ie wel goed. Ruikt lekker kruidig.

Percy Nobleman producten zijn voor mij echt de moeite waard ( moest je ze kwijt willen :D )
 

Sander

beards be like...
Hmm, apart. Het schuimt ook wel (een beetje), maar het gevoel erna is zo "vies". Lijm, dat is het enige gevoel dat ik heb.

De baardolie is geloof ik de gewone, waar ik ook niet kapot van ben. Maar stuur ik stuur je wel een PM ;)
 
Hmm, apart. Het schuimt ook wel (een beetje), maar het gevoel erna is zo "vies". Lijm, dat is het enige gevoel dat ik heb.

De baardolie is geloof ik de gewone, waar ik ook niet kapot van ben. Maar stuur ik stuur je wel een PM ;)
Dat "squeeky" clean gevoel, bedoel je dat met dat "vies" erna gevoel?
 
Banner image
Top