Enkele wijzigingen

Zojuist heb ik enkele wijzigingen in de forums gemaakt, zodat het wat logischer is (en er geen (te) lege forums blijven bestaan - behalve bij snorren dan).

Suggesties? Roep maar onderstaand!
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Is het heel flauw van me als ik vraag om het progressie topic (Show je baard) toch achter de inlog te zetten?

Niet dat ik me ervoor schaam, maar toch vind ik dat eigenlijk iets van en voor de members onderling.
 
Super flauw. Maar geen probleem! Als iemand dat liever anders ziet, kan ie hier met argumenten komen :) Tot die tijd willig ik Ronald z'n verzoek in.
En je kunt altijd je baard showen in een ander forum als je graag wilt dat bezoekers het zien. Eventueel wil ik zelfs het topic verplaatsen...
 
Barry, 1 woord:

Klasbak!

(Y)(Y)
Vind je de huidige situatie acceptabel, of heb je liever dat het hele topic onzichtbaar is? (Reden waarom ik hier nu voor heb gekozen, is om bezoekers wel te laten zien dat het een lekker actief forum is. En toch kunnen niet geregistreerden en/of Google de inhoud van de topics niet bekijken).
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Vind je de huidige situatie acceptabel, of heb je liever dat het hele topic onzichtbaar is? (Reden waarom ik hier nu voor heb gekozen, is om bezoekers wel te laten zien dat het een lekker actief forum is. En toch kunnen niet geregistreerden en/of Google de inhoud van de topics niet bekijken).

Zo is het prima, Barry! Topic zelf mag best zichtbaar zijn. Prima oplossing zo.

Wanneer toon jij overigens eens die Elite-Admin-Beard van je? ;)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Is het heel flauw van me als ik vraag om het progressie topic (Show je baard) toch achter de inlog te zetten?

Niet dat ik me ervoor schaam, maar toch vind ik dat eigenlijk iets van en voor de members onderling.

totally agree Ronald
:)>(Y)
dat was togg ook de bedoeling ....view for members only
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Los van dit, mijn complimenten @barrymossel .. Forum ziet er top uit en loopt ook prima dacht ik. Thumbs up! (Y)
[DOUBLEPOST=1418749237][/DOUBLEPOST]Het enige wat ik misschien nog leuk zou vinden is de mogelijkheid om polls te plaatsen. .. Altijd geinig, hoe overbodig ook. :)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Is het een optie om de topics met praktische informatie in het baardenverzorgings forum sticky bovenin te houden?

Bijvoorbeeld de trim en verf topics? Wellicht het baardolie recepten topic, beetje opschonen (of niet) en ook sticky maken?
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Je vindt het nog wel leuk Barry?
Zoveel wensen van de baardmannen...
Of heb je nu spijt dat je Baardforum heb opgezet?
Hahahahahahahaha...topper:)>BarryMossel(Y):D
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
---
Ik heb niks geen klachten [ behalve smilly's dan}

-----

Off-Topic: Nog een liefhebber van dubbele ontkenningen, merk ik! ;)

On-Topic: Mijn aanvullingen zijn ook zeker geen klachten hoor. Het is een mooi levendig forum met inmiddels bijna 50 leden,
dus niet dan hulde en lof voor Baas B(arry) en de "bewoners".
 
Los van dit, mijn complimenten @barrymossel .
Los van? De bovengenoemde wijzigingen? :)

Is het een optie om de topics met praktische informatie in het baardenverzorgings forum sticky bovenin te houden?

Bijvoorbeeld de trim en verf topics? Wellicht het baardolie recepten topic, beetje opschonen (of niet) en ook sticky maken?
Hmm, ja dat kan wel, alleen ben ik bang dat er teveel topics dusdanig relevant zijn dat ze sticky zouden moeten zijn. Ik zal wel een verzameltopic maken, welke verwijst naar de betreffende topics. Ok?
En ja, het gaat nogal eens off-topic. Maar wat dat betreft wil ik jullie vragen daar zelf een beetje op te letten. Ik ben niet zo van het verwijderen en zeiken. Tzt zal ik nog wel eens een moderator aanstellen.

Je vindt het nog wel leuk Barry?
Zoveel wensen van de baardmannen...
Of heb je nu spijt dat je Baardforum heb opgezet?
Hahahahahahahaha...topper:)>BarryMossel(Y):D
Nee hoor geen spijt. Leuk juist dat er mensen begaan zijn met het forum. En het is hier (grotendeels) een democratisch forum, dus ik sta er allemaal volledig voor open.

Off-Topic: Nog een liefhebber van dubbele ontkenningen, merk ik! ;)

On-Topic: Mijn aanvullingen zijn ook zeker geen klachten hoor. Het is een mooi levendig forum met inmiddels bijna 50 leden,
dus niet dan hulde en lof voor Baas B(arry) en de "bewoners".
Haha, thanks! ;)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Hmm, ja dat kan wel, alleen ben ik bang dat er teveel topics dusdanig relevant zijn dat ze sticky zouden moeten zijn. Ik zal wel een verzameltopic maken, welke verwijst naar de betreffende topics. Ok?
En ja, het gaat nogal eens off-topic. Maar wat dat betreft wil ik jullie vragen daar zelf een beetje op te letten. Ik ben niet zo van het verwijderen en zeiken. Tzt zal ik nog wel eens een moderator aanstellen.

Wederom een prima idee, en we zullen zelf inderdaad een beetje moeten opletten dat de topics met echt nuttige info een beetje overzichtelijk blijven. (Y)
 
Hij staat er hoor. Ik heb hem gesloten voor reacties, dus als er iets mist, zeg maar hier.

Het enige wat ik misschien nog leuk zou vinden is de mogelijkheid om polls te plaatsen. .. Altijd geinig, hoe overbodig ook. :)
Oh, dit is trouwens gewoon mogelijk, toch? Wanneer je een nieuw topic aanmaakt moet je iets naar beneden scrollen. Dan kun je daar een poll aanmaken!
 
Banner image
Top