eindelijk een baard mogelijkheid :)

StengelS

Stoppelbaard
Gentlemen,

Ik ben intussen 38 jaar zonder baard door het leven gegaan. Altijd benieuwd geweest hoe het er uit zou zien, echter mijn vrouw vond het maar niks... Tot ze laatst ineens aangaf dat ze wel benieuwd was hoe het er uit zou zien. sinds die tijd natuurlijk gelijk niet meer geschoren... en nu 2 weken op weg. Langzaam beginnen de opmerkingen (familie., vrienden, collega's. "scheerapparaat kapot?" "heb je je bekeert?" "Je moet er iets dichter tegen aan gaan staan" "Hé, baardaap") te komen dus blijkbaar is het niet meer de "ongeschoren" look die ik wel eens had. Ik ben zelf erg tevreden met hoe het er uit ziet na 2 weken. Ben alleen benieuwd of ik het "netjes" genoeg ga kunnen houden de komende tijd (voor mijn werk). Goed... voorlopig gaan we vrolijk verder en zien we wel hoe ver ik kom. En ja ik moet nodig naar de kapper...

Bedankt dat ik het hier mag delen :)>

Grt,
Sebastiaan
 

Bijlagen

  • 20201120_103708.jpg
    20201120_103708.jpg
    384,3 KB · Weergaven: 149
  • 20201120_103738.jpg
    20201120_103738.jpg
    387,3 KB · Weergaven: 156
  • 20201120_104049.jpg
    20201120_104049.jpg
    374,1 KB · Weergaven: 149

Texman

Koning Baard
Ha @StengelS ,
Welkom op ons leuke forum. Voor twee weken groeien kan je gerust spreken van een heel goed begin (Y)(Y)(Y).
Ik denk dat je een mooie volle baard gaat krijgen. Het ziet er nu al mooi strak en netjes uit dus ik denk dat je dat zelf heel goed kan bijhouden.
Succes en hou ons op de hoogte.
Texman :)>
 

StengelS

Stoppelbaard
Dank allen! strak en netjes hoef ik weinig voor te doen (gezegend). het enige wat ik doe is met de trimmer de uitstekende haren een beetje temmen (was op de foto's al gebeurt, het groeit hard zat), de drie haren die boven de "baardlijn" groeien op mijn jukbeenderen er uit trekken met een pincet en natuurlijk de neklijn scheren.

nu opzoek naar een fijne baardolie (ik vind dat ik ver genoeg ben om daar mee te beginnen) en langs de turk voor allepo zeep...
 
Laatst bewerkt:

Skaggy

Volle Baard
Van mij ook nog een welkom op het forum Sebastiaan. Je hebt alles in huis voor een mooie volle baard. Aan jouw baard van twee weken te zien hoef ik jou geen succes meer te wensen.;) Veel plezier hier op het forum en op jouw baardreis. (Y):)>
 
Banner image
Top