Eigen baard eerst

Eddie1010

Stoppelbaard
Dag baardmannen,
Allereerst geweldig dat er gewoon een baard forum is, leuk om te lezen. Ik ga eens starten met een baard. Ik wil een wat langere baard voor de wintermaanden. Ik heb goede baardgroei, beter dan op mijn hoofd. Mijn eerste vragen die ontstaan zijnn;
Vanaf welk moment begin je met baardolie voor de verzorging en mogelijk dat ik mijn baard wil laten kleuren. Wie kan mij hier meer over vertellen?
 

Texman

Koning Baard
Ha Eddie,
Welkom op ons leuke forum :).
In principe kan je direct beginnen met baardolie.
Je voorkomt hiermee jeuk en als je het goed in je huid masseert stimuleert dat de bloedsomloop en daarmee de baardgroei.
Baard kleuren ben ik niet zo'n voorstander van want het is allemaal chemische troep en dus slecht voor je huid en ook voor het milieu.
Succes Texman:)>
 

Eddie1010

Stoppelbaard
Ha Eddie,
Welkom op ons leuke forum :).
In principe kan je direct beginnen met baardolie.
Je voorkomt hiermee jeuk en als je het goed in je huid masseert stimuleert dat de bloedsomloop en daarmee de baardgroei.
Baard kleuren ben ik niet zo'n voorstander van want het is allemaal chemische troep en dus slecht voor je huid en ook voor het milieu.
Succes Texman:)>

Hey Tex
Thx voor je reactie. Misschien wordt het ook wel een beauty van een baard die geen andere kleur verdiend.
 

Texman

Koning Baard
Ik zou gewoon wachten totdat je kan zien wat voor baard je krijgt en wat voor kleur.
Meestal staat een natuurlijke look het beste.
En vergeet niet, het kleuren moet je steeds opnieuw doen.
 

Eddie1010

Stoppelbaard
Ik zou gewoon wachten totdat je kan zien wat voor baard je krijgt en wat voor kleur.
Meestal staat een natuurlijke look het beste.
En vergeet niet, het kleuren moet je steeds opnieuw doen.
Ja daar heb je een punt hoor. Ik wacht het rustig af.
[DOUBLEPOST=1630862864][/DOUBLEPOST]
Mag ik vragen welke kleur je in gedachten had? :D
Ja ik dacht aan een donkere misschien zelfs zwarte baard. Heb jij ervaring met kleuren van je baard?
 
Ja daar heb je een punt hoor. Ik wacht het rustig af.
[DOUBLEPOST=1630862864][/DOUBLEPOST]
Ja ik dacht aan een donkere misschien zelfs zwarte baard. Heb jij ervaring met kleuren van je baard?

Een kennis van mij gebruikt weleens Just for Men om zijn grijze baard zwart te verven. Dat houdt een paar weken aan en staat hem overigens best goed. Hij is er erg te spreken over.
 

BikerDude

Stoppelbaard
Hey Eddie,

Succes met de baard.
Ben zelf ook nieuw hier. Heb al een aantal pogingen gedaan, maar steeds weer afgeschoren.
Nu moet het er maar eens van komen.:)>
 
Banner image
Top