Eerste poging

MuscleArmy

Stoppelbaard
Goedemorgen baardmannen,

dit is het resultaat na 9 weken. Is er licht aan het einde van de tunnel in de vorm van een volle baard? Is het zoals ik lees een kwestie van geduld?

ik hoor graag van jullie.

Groet,

tim
 

Bijlagen

  • 52F1FF0D-CAB4-4327-85DE-FB7CBCB484DA.jpeg
    52F1FF0D-CAB4-4327-85DE-FB7CBCB484DA.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 111
  • DC48C67F-08F7-48AA-BFDB-CCB78632F0D8.jpeg
    DC48C67F-08F7-48AA-BFDB-CCB78632F0D8.jpeg
    821,4 KB · Weergaven: 106
  • 99235A0C-7ABC-4D4C-AE5A-A8963F0FBD73.jpeg
    99235A0C-7ABC-4D4C-AE5A-A8963F0FBD73.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 108

Texman

Koning Baard
Ha Tim,
Welkom op ons leuke forum :).
Je baard is al aardig op gang gekomen maar het zal nog wel enige tijd vergen voordat de dunnere plekken vol groeien dus het is een kwestie van geduld en volhouden.
Maar het wel de moeite waard ;).
Wat je alvast mag doen is het schoonhouden van hals en wangen dat ziet je baard er gelijk beter uit en hou je het ook langer vol.
Op een van je foto's heb ik aangegeven wat ik bedoel.
Veel plezier hier en hou ons op de hoogte.
Groet Texman :)>

99235A0C-7ABC-4D4C-AE5A-A8963F0FBD73.jpeg
 

MuscleArmy

Stoppelbaard
Ha Tim,
Welkom op ons leuke forum :).
Je baard is al aardig op gang gekomen maar het zal nog wel enige tijd vergen voordat de dunnere plekken vol groeien dus het is een kwestie van geduld en volhouden.
Maar het wel de moeite waard ;).
Wat je alvast mag doen is het schoonhouden van hals en wangen dat ziet je baard er gelijk beter uit en hou je het ook langer vol.
Op een van je foto's heb ik aangegeven wat ik bedoel.
Veel plezier hier en hou ons op de hoogte.
Groet Texman :)>

Bekijk bijlage 18777

wow bedankt voor de reactie, ik ga er vanavond meteen werk van maken. Ik heb niet echt aanleg voor een baard maar heb het wel altijd mooi gevonden.
 

Giant

Zware baard
Welkom op dit actieve forum!
Je zult geduld moeten hebben.
Helaas groeit en baard en/of snor niet in een week. Maar over een maand of 3 zul je een mooi resultaat zien!
Succes.
 

tijn

Zware baard
Hoi welkom hier op dit oooh zo gezellige en leerzame forum. En nog leuker , je wilt je baard laten groeien. Top. Geduld is één van de belangrijkste factoren voor het laten groeien van een baard. Ik zou zeggen gewoon een maand of 3 de boel zn gang laten gaan. Sucses ennnn veel plezier met je baardreis
 

Texman

Koning Baard
wow bedankt voor de reactie, ik ga er vanavond meteen werk van maken. Ik heb niet echt aanleg voor een baard maar heb het wel altijd mooi gevonden.
Het wil gelukkig niet zeggen dat daardoor een baard niet mogelijk is :).
Als je een paar maanden verder bent dan kan je een baardmodel kiezen die op dat moment het beste bij je baardgroei past.
En naar mate je ouder wordt zal ook je baardgroei nog iets beter worden (Y).
 
Zeker geduld hebben, muscles groeien ten slotte ook niet in 1 dag ;)

Het ziet er nu wat onverzorgd uit. Je hebt haar best hoog op je wangen, dat zou ik recht trekken. Na 3 maanden niet scheren moet je wel kunnen zien of het wat gaat worden. Sommigen hebben meer tijd nodig, maar je hebt in ieder geval geen sterke aanleg. Succes!
 

MuscleArmy

Stoppelbaard
Het wil gelukkig niet zeggen dat daardoor een baard niet mogelijk is :).
Als je een paar maanden verder bent dan kan je een baardmodel kiezen die op dat moment het beste bij je baardgroei past.
En naar mate je ouder wordt zal ook je baardgroei nog iets beter worden (Y).

ik ben op het moment 27, ik heb het idee dat : komt wel goed als je ouder wordt steeds minder relevant gaat zijn. ;)
[DOUBLEPOST=1614888624][/DOUBLEPOST]
Zeker geduld hebben, muscles groeien ten slotte ook niet in 1 dag ;)

Het ziet er nu wat onverzorgd uit. Je hebt haar best hoog op je wangen, dat zou ik recht trekken. Na 3 maanden niet scheren moet je wel kunnen zien of het wat gaat worden. Sommigen hebben meer tijd nodig, maar je hebt in ieder geval geen sterke aanleg. Succes!

Dat ik geen sterke aanleg heb is mij bekend. Hopelijk gaat het goed komen ik denk het wel met genoeg tijd. Mijn omgeving begint er aan te wennen dus dat is positief. Mijn spieren groeien harder dan mijn baardharen maar daar heb ik ook veel meer invloed op ;p
 

Texman

Koning Baard
De ontwikkeling van je baardgroei gaat nog wel even door alleen naarmate je ouder wordt gaat het langzamer en zal het zich stabiliseren.
Bij mij was dat toen ik ongeveer 40 jaar was.
 
Banner image
Top