Eerste poging (de zoveelste)

Locksin

Stoppelbaard
Hierbij een kleine update, niet al te beste foto's maar het is even niet anders.
Heb de baard bij laten werken door de barbier omdat het er echt té verwilderd uit begon te zien. Heb besloten dat ik het langzaam maar zeker voller laat groeien maar wel elke drie weken de ergste verwildering terug laat ''snoeien'' (Dit ook op advies van de betreffende barbier. Het duurt op deze manier weliswaar wat langer, maar het ziet er wat verzorgder uit en aangezien mijn doel niet het kweken van een enorme baard is kan ik mij hier prima in vinden).
Tevens zijn de uitstekende haren met baardolie en balm op dit moment prima te beheersen.
 

Bijlagen

  • Foto 1.png
    Foto 1.png
    401,3 KB · Weergaven: 41
  • foto 2.png
    foto 2.png
    390,2 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Hierbij een kleine update, niet al te beste foto's maar het is even niet anders.
Heb de baard bij laten werken door de barbier omdat het er echt té verwilderd uit begon te zien. Heb besloten dat ik het langzaam maar zeker voller laat groeien maar wel elke drie weken de ergste verwildering terug laat ''snoeien'' (Dit ook op advies van de betreffende barbier. Het duurt op deze manier weliswaar wat langer, maar het ziet er wat verzorgder uit en aangezien mijn doel niet het kweken van een enorme baard is kan ik mij hier prima in vinden).
Tevens zijn de uitstekende haren met baardolie en balm op dit moment prima te beheersen.


Dit ziet er heel goed en verzorgd uit, prachtige kleur en heel mooi patroon. Als je de wangharen iets langer laar groeien dan wordt het een stuk dichter en komt de kleur nog beter uit de verf. Dus ik zou de wangen ook laten groeien en deze haren met de juiste behandeling temmen zodat deze naar beneden liggen, als je de uitstekende haren telkens knipt blijven de wangen wel aardig doorzichtig, eigenlijk verdient jouw baard wat meer kleur op de wangen, en meer kleur krijg je door de langere baardharen die op een gegeven moment naast elkaar gaan liggen, daardoor zullen de wangen er veel dichter uit komen te zien en zal de kleur meer zichtbaar worden.
Het is jouw mooie baard met veel potentie, dus met vele mogelijkheden, maar je moet doen waar je het beste bij voelt. Je kunt in de toekomst alle kanten op met zulke goede baard dekking. Veel succes met je verdere reis.(Y)
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Hierbij een kleine update, niet al te beste foto's maar het is even niet anders.
Heb de baard bij laten werken door de barbier omdat het er echt té verwilderd uit begon te zien. Heb besloten dat ik het langzaam maar zeker voller laat groeien maar wel elke drie weken de ergste verwildering terug laat ''snoeien'' (Dit ook op advies van de betreffende barbier. Het duurt op deze manier weliswaar wat langer, maar het ziet er wat verzorgder uit en aangezien mijn doel niet het kweken van een enorme baard is kan ik mij hier prima in vinden).
Tevens zijn de uitstekende haren met baardolie en balm op dit moment prima te beheersen.
Hierbij een kleine update, niet al te beste foto's maar het is even niet anders.
Heb de baard bij laten werken door de barbier omdat het er echt té verwilderd uit begon te zien. Heb besloten dat ik het langzaam maar zeker voller laat groeien maar wel elke drie weken de ergste verwildering terug laat ''snoeien'' (Dit ook op advies van de betreffende barbier. Het duurt op deze manier weliswaar wat langer, maar het ziet er wat verzorgder uit en aangezien mijn doel niet het kweken van een enorme baard is kan ik mij hier prima in vinden).
Tevens zijn de uitstekende haren met baardolie en balm op dit moment prima te beheersen.
Je baard ziet er prima uit de barbier geeft goed werk gedaan en ook zijn advies is uitstekend (Y)(Y)(Y).
Ik heb hier al enkele keren geschreven dat dit ook een manier is om je baard te laten groeien.
Eindelijk een barbier die zijn vak verstaat (Y)
Texman :)>
 
Banner image
Top