Eerste poging, de moeite waard?

Venderwel

Stoppelbaard
Laat het groeien laat het staan. Je hebt het al die jaren geschoren, dus dan groeit het niet. Geef kale stukken de tijd om op te komen, tis voor hun ook wennen.

De kans is groot dat het in de tussentijd eerst zelfs nog minder oogt. Daar moet je doorheen. Jij wilt een baard, daar moet je wel wat voor doen! En het enige wat je moet doen is niks doen....er af blijven!

In de tussentijd poets je je auto maar wat vaker en voor je het weet zit er een echte Viking in die Zweedse schone.
 

Dennis1991

Stoppelbaard
Hallo!
Het is alweer een poosje geleden, dus vond het wel weer eens tijd voor een update!

Tot nu toe best tevreden met het resultaat, al zou het allemaal wel iets dichter mogen, de kalen plekken worden al aardig opgevuld.

Hoop dat wanneer er meer lengte bijkomt dit ook gaat zorgen voor een vollere look. Daarnaast lijken er wel nog steeds kleine nieuwe haartjes bij te komen, waarvan ik hoop dat ze uitgroeien tot volwassen baardharen

Verder lekker in de weer met een borsteltje van mijnbaard.nl en verzorg het met de woody olie,zeep en wax van mijnbaard.nl deze lijn ruikt zo lekker!

Al met al dus best tevreden en heb ik ook nog geen negatieve reacties gekregen. Af en toe zelf wel wat onzeker wat betrefd de dichtheid...maar zoals gezegd hoop ik dat hier nog iets verbetering in komt...

Hoor graag jullie mening:)>
20200706_153016.jpg 20200706_152942.jpg 20200706_152338.jpg
 

Diederik

Volle Baard
Hey, ziet er al goed uit!

Iedereen heeft bepaalde plekken waar de haren minder dicht op elkaar groeien. Geef het de tijd (en dat doe je al!) en je zult zien dat de minderbedeelde plekken overgroeid worden door de bovenliggende baardharen.

succes,
Diederik
 
Banner image
Top