eerste baard

Johnny

Stoppelbaard
Avond mannen,

ik ben sinds 2 week bezig met het kweken van een baard.
nou weet ik niet wat ik er mee wil..
bijgevoegd afbeelding.

goatie? volle baard? wat anders?


meningen zijn gewaardeerd
 

Bijlagen

  • 54B03CCE-C581-430A-9DE9-2A4D6075C7A5.jpeg
    54B03CCE-C581-430A-9DE9-2A4D6075C7A5.jpeg
    515,4 KB · Weergaven: 177

Knulletje

Zware baard
Welkom! Je kunt later ook een beslissing maken. Laat het een periode groeien en kijk dan wat je er van vindt. Even lengte maken dus en dan een model kiezen. Succes!
 

Glenn

Baard
Welkom.
Gewoon een paar maand laten groeien en dan pas beslissen welke stijl je wilt.
Maar het begin ziet er veel belovend uit hoor, dat zal een bazen baard kunnen worden. (Y)
 

RCM

Baardaap
Welkom hier Johnny. Bovenstaande baardbroeders hebben je al uitstekend geadviseerd. Heel veel succes gewenst. :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Welkom, baard laten groeien en bloeien en in 2018 eens rustig gaan kijken welk model bij je past en wat jij mooi vind.
 

Freerider

Baard
thanks voor de reacties allen, ik ga het laten groeien en verder zien
Goed plan, want volgens mij kun je wel een mooie volle baard groeien!
En wees gewaarschuwd, het laten groeien zelf, plus alle aanmoedigen hier werken verslavend ;)

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Johnny

Stoppelbaard
Welkom @Johnny .
Gewoon de baard laten doorgrooien en niet vergeten om ook foto's van je zijkanten te plaatsen;)

Gauw even foto gemaakt , zal binnenkort wat meer foto's toevoegen !
[DOUBLEPOST=1511258520][/DOUBLEPOST]
Goed plan, want volgens mij kun je wel een mooie volle baard groeien!
En wees gewaarschuwd, het laten groeien zelf, plus alle aanmoedigen hier werken verslavend ;)

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon

ben benieuwd hoe het uit gaat pakken , en wat betreft de support van hier werkt nu al verslavend inderdaad!
 

Johnny

Stoppelbaard
Welkom Johnny en success met je baardreis ;)

Mag ik, wat de plaatsing van de foto's betreft om toch ook dit topic eens te bekijken want de huidige staat .......... ondersteboven voor diegenen die op pc naar je foto kijken :)>

http://baardforum.nl/threads/hoe-fotos-plaatsen-in-een-topic.688/

thanks , viel mij ook al op, maar als ik er op klik (vanaf een ipad) roteren ze automatisch.
heb nieuwe fotos, zal ze uploaden en kijken of ze nu wel goed zijn ..
[DOUBLEPOST=1511361373][/DOUBLEPOST]paar dagen verder en tijd voor weer wat foto’s ( hopelijk nu wel goed voor pc gebruikers)
& dit x ook wat van de zijkant..
 

Bijlagen

  • A573059D-ADAC-4D02-A8E6-6DCF4DD0194B.jpeg
    A573059D-ADAC-4D02-A8E6-6DCF4DD0194B.jpeg
    133,2 KB · Weergaven: 111
  • 9C72DF25-9DD7-4528-A69A-5730D4787E5C.jpeg
    9C72DF25-9DD7-4528-A69A-5730D4787E5C.jpeg
    131,2 KB · Weergaven: 105
  • F9449A30-CCC4-4241-9B30-B4F747E012FE.jpeg
    F9449A30-CCC4-4241-9B30-B4F747E012FE.jpeg
    136,1 KB · Weergaven: 94

RCM

Baardaap
Gaat goed zo te zien Johnny. Potentieel genoeg. Echter zou ik je adviseren om niet om de paar dagen foto's te plaatsen maar 1x per maand bijvoorbeeld. Zo kunnen we beter je progressie zien en waar nodig 'adviseren'. Succes met je baardreis. :)>(Y)
 

TMG1961

Baardaap
Groeit netjes, de baard zijn werk laten doen. Regelmatig olie en balsem aanbrengen, beetje verwennen en dan komt het allemaal goed
 

Johnny

Stoppelbaard
Gaat goed zo te zien Johnny. Potentieel genoeg. Echter zou ik je adviseren om niet om de paar dagen foto's te plaatsen maar 1x per maand bijvoorbeeld. Zo kunnen we beter je progressie zien en waar nodig 'adviseren'. Succes met je baardreis. :)>(Y)

was ook niet van plan dagelijks foto's te plaatsen , maar ik werd er op geattendeerd om foto's van de zijkant dus bij deze :rolleyes:
 
  • Like
Reactions: RCM
Banner image
Top