Eerste baard, potentie?

Sanchez

Stoppelbaard
Goedenavond mannen,

Ik heb me nu anderhalve week niet geschoren, het lijkt me namelijk leuk om eens een baard te laten groeien. Ik heb dit dus nog nooit eerder gedaan. Ik ben redelijk tevreden met hoe het tot nu toe groeit, niet erg snel, maar ben ook pas 21. Wat denken jullie, kan dit iets worden zoals in de foto die ik meestuur? Moet ik m'n kin bijtrimmen als dat relatief gezien te lang wordt? Bij daglicht zie je de haren trouwens minder goed.

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221003-180825_Gallery.jpg
    Screenshot_20221003-180825_Gallery.jpg
    314,6 KB · Weergaven: 116
  • Screenshot_20221003-192823_Chrome.jpg
    Screenshot_20221003-192823_Chrome.jpg
    113,4 KB · Weergaven: 109

Macx

Baardaap
Goedenavond mannen,

Ik heb me nu anderhalve week niet geschoren, het lijkt me namelijk leuk om eens een baard te laten groeien. Ik heb dit dus nog nooit eerder gedaan. Ik ben redelijk tevreden met hoe het tot nu toe groeit, niet erg snel, maar ben ook pas 21. Wat denken jullie, kan dit iets worden zoals in de foto die ik meestuur? Moet ik m'n kin bijtrimmen als dat relatief gezien te lang wordt? Bij daglicht zie je de haren trouwens minder goed.

Alvast bedankt!
Welkom op het gezellige forum Sanchez, de baard is nu bezig zich te ontwikkelen, laat maar komen, het ziet er goed uit gezien je leeftijd.
Stuur over een paar weken nog wat foto's dan kunnen we wat meer zeggen over de wanglijnen halslijnen kin etc.
Ik zou er nu niets aan doen en lekker laten groeien, haal maar vast wat baardolie binnen zodat je geen last gaat krijgen van jeuk, baardolie is ook heel goed voor de baardharen.(Y)
 

Sanchez

Stoppelbaard
Dank voor je reactie Max! Inmiddels groeit het lekker door en het bevalt me wel. Heb alleen totaal geen haargroei in de nek/hals om een of andere reden. Op alle foto's op dit forum zie ik op deze plekken wel haargroei. Is het wel mogelijk om een baard te groeien zonder die haargroei? Ziet het er niet gek uit?
 

Macx

Baardaap
Dank voor je reactie Max! Inmiddels groeit het lekker door en het bevalt me wel. Heb alleen totaal geen haargroei in de nek/hals om een of andere reden. Op alle foto's op dit forum zie ik op deze plekken wel haargroei. Is het wel mogelijk om een baard te groeien zonder die haargroei? Ziet het er niet gek uit?

De haargroei in je hals komt vanzelf wel, wat later in de tijd, je bent pas 21 jaar dus rustig door baarden en alvast genieten van wat er al wel is.
Het ziet er juist helemaal niet gek uit Sanchez.
 

Texman

Koning Baard
Goedenavond mannen,

Ik heb me nu anderhalve week niet geschoren, het lijkt me namelijk leuk om eens een baard te laten groeien. Ik heb dit dus nog nooit eerder gedaan. Ik ben redelijk tevreden met hoe het tot nu toe groeit, niet erg snel, maar ben ook pas 21. Wat denken jullie, kan dit iets worden zoals in de foto die ik meestuur? Moet ik m'n kin bijtrimmen als dat relatief gezien te lang wordt? Bij daglicht zie je de haren trouwens minder goed.

Alvast bedankt!
Ha @Sanchez ,
Ik zie je bericht nu pas anders had ik wel eerder gereageerd.
Het begin is er en dat ziet er gezien je leeftijd niet slecht uit.
De man op de foto die je meestuurde is wel wat ouder dan jij maar het is een mooi voorbeeld om naar te streven.(Y)
Wat je kin betreft die zou ik niet bij-trimmen want het staat veel mooier als het front van je baard wat langer is dan de zijkanten.
Voor de rest sluit ik mij aan bij het advies dat je gekregen heb van @Macx .
Hou ons maar op de hoogte.;)
Texman :)>
 

Sanchez

Stoppelbaard
Dank beiden! Hierbij een update. Het gaat dus goed alleen de onderkant is dramatisch. Ik zie nu echter wel haren doorkomen, dat geeft hoop.
 

Bijlagen

  • 20221024_005247.jpg
    20221024_005247.jpg
    892,2 KB · Weergaven: 60
  • 20221024_005637.jpg
    20221024_005637.jpg
    1.021,6 KB · Weergaven: 59

Macx

Baardaap
Ja ja, mooi hoor, de snor doet het al heel goed en de wangen komen ook al goed naar buiten en de kin gaat ook lekker! De resultaten zien er goed uit en als je het volhoudt, wordt de baard steeds mooier en voller. (Y):)
 
Banner image
Top