Eerste baard ervaring

Dennis83

Stoppelbaard
omdat ik altijd enorm bewondering heb gehad voor de baard van mijn vader besloot ik hem te eren om mijn baard ook eens in zijn volle glory te laten groeien . En het voordeel bij mij is dan vrouwlief hem wel graag ziet en mij steund . Maar nu ben ik in een fase waar mijn snor precies een hoop lange voelsprieten bij elkaar zijn ze steken allemaal recht naar voor in de plaats van een mooie snor te willen zijn . Ik gebruik al baardolie maar buiten dat hij wat zachter aanvoeld blijft mijn snor er toch maar raar uitzien . Iemand tips ???
 

Edd

Baard
Misschien een foto kunnen we zien wat je bedoeld.
Meestal als de haren flink langer zijn kun je de haren naar links en rechts kammen .
En dan evt met wax of vet modelleren .
Suc6 Dennis .
Het heeft echt wel even tijd nodig en heel veel geduld ha ha.
Groet ED.
 

Dennis83

Stoppelbaard
Misschien een foto kunnen we zien wat je bedoeld.
Meestal als de haren flink langer zijn kun je de haren naar links en rechts kammen .
En dan evt met wax of vet modelleren .
Suc6 Dennis .
Het heeft echt wel even tijd nodig en heel veel geduld ha ha.
Groet ED.

Foto's volgen nog wel
[DOUBLEPOST=1488393560][/DOUBLEPOST]IMG_0738.JPG IMG_0744.JPG IMG_0743.JPG
[DOUBLEPOST=1488393616][/DOUBLEPOST]
Foto's volgen nog wel
[DOUBLEPOST=1488393560][/DOUBLEPOST]IMG_0738.JPG IMG_0744.JPG IMG_0743.JPG
Misschien wel donker maar zoals je ziet steekt mijn snor nogal recht vooruit
 

Bijlagen

  • IMG_0741.JPG
    IMG_0741.JPG
    193,8 KB · Weergaven: 9

Ardjan

Baardaap
Dat 'raar uitzien van je snor' vind ik wel meevallen; Lekker laten groeien; als de haren langer worden gaan ze vanzelf hangen. En, zoals Ed al zegt, naar links en naar rechts kammen, beetje wax erin. (Y) Hoppa. Succes op baardreis!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Je zit in de "egel-periode". Je snorharen zijn nog te kort om een richting te geven, dus steken ze alle kanten op. Hebben we allemaal gehad en als je de haren laat groeien komt het vanzelf goed.
 
Banner image
Top