Een nieuwe baard op dit forum

Lei

Baard
Goedemiddag allemaal,

Ik heb de afgelopen dagen veel interessante tips gelezen voor mijn beginnende baard. En het lijkt me wel aardig om niet alleen te profiteren van jullie kennis, maar ook mee te doen. Of op zijn minst even mijn gezicht te laten zien. Bij dezen dus.

Rond mijn vijfentwintigste heb ik ook al eens een heel licht blond baardje gehad en de volgende vijfentwintig jaar nooit meer (ben nu 51). Vanaf 28 juli ben ik gestopt met scheren en heb een vakantiebaardje laten staan. Ik ben benieuwd of het wat wordt en ik heb als uiteindelijk doel een verzorgde, volle baard... Als dat er in zit...
Ik loop tegen dezelfde problemen aan als velen hier: een ietwat ongelijk groei. Maar met jullie opbeurende woorden, heb ik er veel vertrouwen in gekregen.

Jeuk heb ik de eerste twee weken niet gehad, maar nu de haartjes wat langer worden, heb ik toch maar een flesje baardshampoo (eerst waste ik mijn gezicht met gewone shampoo of zeep) en een flesje baardolie gekocht. En ik moet afleren er de hele tijd aan te plukken.

Ik laat m'n baard nog een paar weken groeien zonder er ook maar iets aan te trimmen en dan maak ik een afspraak met een barbier om de wildgroei iets in te tomen. In 's-Hertogenbosch, waar ik woon, zitten een paar goeie, dus daar kom ik ook wel uit.

Tenslotte de beloofde foto's die ik eerder vanmiddag heb gemaakt.

Hartelijke groet,
Lei - 's-Hertogenbosch

IMG_9443b.JPG IMG_9442b.JPG

IMG_9443.jpg
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom. Zeker potentie tot een goeie baard.
Alleen..... de foto van de avatar toont wel een heel glad gezicht. :confused:
Leuk dat je mee gaat doen aan de topics.:)
 
Banner image
Top