Doorzetten of niet

Beagle

Stoppelbaard
Dag mannen,

Ik heb voor het eerst m'n baard wat langer laten groeien. Zo'n 5 weken nu. Ik verzorg het met olie en een houten kam. Alleen blijft m'n baard nog steeds 'rommelig', met name onder de kaaklijn, daar steekt het wat uit. Heb ik te weinig geduld of moet ik iets anders proberen?
Daarbij krijg ik ook niet altijd positieve geluiden van het thuisfront, dus twijfel ik of ik niet terug moet naar de stoppelbaard.
IMG_20200220_174344473~2.jpg IMG_20200220_174324852~2.jpg
 

Nib85

Volle Baard
Heb ik te weinig geduld of moet ik iets anders proberen?
Daarbij krijg ik ook niet altijd positieve geluiden van het thuisfront, dus twijfel ik of ik niet terug moet naar de stoppelbaard.

Ja je hebt te weinig geduld, je hoeft niets speciaals te proberen.
Wat je wel moet doen is wat topics hier doorlezen, dan lees je dat het wel goed komt en deze fase er bij hoort...

Thuisfront niet zo snel haar zin geven, je bent pas 5 week onderweg. Heb nog eens een week of 10 extra geduld en trek dan je conclusies.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Beagle,
Welkom op het forum, Ik vind het rommelige reuze meevallen en je moet zeker niet terug naar een stoppelbaard.
Je hebt een hele aardige baardgroei die het verdient om verder te gaan. De begin fase van het groei proces is altijd wat lastig omdat de baard onregelmatig uitgroeit waardoor je hier en daar uitstekende haren ziet. Ook krijg je leuke en minder leuke opmerkingen en soms zijn die opmerkingen ronduit grof.
Niet op reageren Lena zeggen wij altijd en blijven lachen. Ik raad je aan om door te gaan maar als je vind dat je baard te rommelig wordt mag je deze gerust wat bijwerken desnoods door een barbier als je dat zelf te lastig vind.
Succes en hou ons maar op de hoogte dan kunnen we je verder adviseren.
Groet Texman :)>
 

Peter1971

Baard
Beagle welkom hier, het lijkt wat stekelig omdat het net aan het uitgroeien is,..de linkerzijkant heb je aangezeten of niet?...lijkt een hap in te zitten...met 3 a 4 maand voorspel ik je een rustig vallende mooie baard hoor..goeie dikke soulpatch..ik zou lekker even doorgaan, denk dat je er met 3 maanden heel anders over denkt.
Ha @Beagle,
Welkom op het forum, Ik vind het rommelige reuze meevallen en je moet zeker niet terug naar een stoppelbaard.
Je hebt een hele aardige baardgroei die het verdient om verder te gaan. De begin fase van het groei proces is altijd wat lastig omdat de baard onregelmatig uitgroeit waardoor je hier en daar uitstekende haren ziet. Ook krijg je leuke en minder leuke opmerkingen en soms zijn die opmerkingen ronduit grof.
Niet op reageren Lena zeggen wij altijd en blijven lachen. Ik raad je aan om door te gaan maar als je vind dat je baard te rommelig wordt mag je deze gerust wat bijwerken desnoods door een barbier als je dat zelf te lastig vind.
Succes en hou ons maar op de hoogte dan kunnen we je verder adviseren.
Groet Texman :)>

texman wij vinden het meevallen ...omdat we het kennen..het proces:D en het "rommelige betekent groei,...en daar is een baardman altijd naar opzoek,...daarom zijn wij baardmannen gek op de herfst...al dat losse blad...lekker rommelig:)>

[DOUBLEPOST=1582321918][/DOUBLEPOST]of probeer v12 gel,...houd de haren goed bij elkaar doorkammen en aandrukken
 

Beagle

Stoppelbaard
Bedankt voor het welkom en positieve reacties
Ik zal jullie tips ter harte nemen
Ik weet inderdaad dat er meer van dit soort vragen zijn, maar ja elke baard is weer verschillend. En gezien sommige reacties begin ik soms te twijfelen. Vandaar m'n post.
 

Rothbeard62

Volle Baard
Het ziet er eigenlijk helemaal niet (zo) rommelig uit! Je baard zit in een groeiperiode, waarbij je altijd momenten van twijfel zult meemaken. Je moet nu even niet te kritisch zijn en je baard even met rust laten. Afgaande op de foto's zit er nog behoorlijk wat ontwikkeling in, dus heb geduld en geniet van wat er gaat gebeuren! :)>(Y)
 
Banner image
Top