De tussenstand

Marius

Baard
Eerder in het voorsteltopic, eigenlijk op de verkeerde plek natuurlijk, al een keer foto geplaatst. Nu maar weer eens een update. Nu negen maanden onderweg zo'n beetje en niet ontevreden. we gaan rustig door :)>
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    252,2 KB · Weergaven: 137

Marius

Baard
Dit was mijn baard een paar weken geleden. Inmiddels is hij verdwenen. In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik het er afgeschoren. Nu trim ik het iedere twee weken zo'n beetje naar een paar millimeter. Irritant veel mensen die zeggen dat het er beter uitziet zonder baard o_O Wie weet laat ik het over een tijdje weer eens staan.

Omdat het hier zo gezellig is blijf ik nog wel even hangen als jullie het goed vinden. :)>
 

Bijlagen

  • IMG_1118.JPG
    IMG_1118.JPG
    114,1 KB · Weergaven: 87

Noorman

Baard
Dit was mijn baard een paar weken geleden. Inmiddels is hij verdwenen. In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik het er afgeschoren. Nu trim ik het iedere twee weken zo'n beetje naar een paar millimeter. Irritant veel mensen die zeggen dat het er beter uitziet zonder baard o_O Wie weet laat ik het over een tijdje weer eens staan.

Omdat het hier zo gezellig is blijf ik nog wel even hangen als jullie het goed vinden. :)>

Daar zijn we allemaal wel geweest denk ik :)
 

Jeepie

Baard
Dat is waar de mannen en vrouwen van de scheervoorwerpen syndicaten op azen, mensen in moments van weakness..

One moment of silence for a fallen beard!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zonde natuurlijk :(

Steeds welkom hier uiteraard ;)

Wie weet krijg je dan wel weer zin om iets moois te laten groeien :D
 

Lei

Baard
Zo'n mooie baard en dan afscheren? Bijna een affront voor de minderbedeelde baardbroeders hier (waar ik mezelf ook toe reken). Maar er is altijd een weg terug ;)
 
Banner image
Top