De baardtrein is vertrokken.

JustMe

Stoppelbaard
Mannen..

Ik ben een kerel van 42 en na vele jaren willen maar niet doen is het er nu dan toch van gekomen. De baard komt eraan.

Door omstandigheden kan ik een drietal weken niet het huis uit en heb ik besloten niet te scheren om eens te kijken wat het doet. Nu na 10 dagen begin ik steeds meer en meer het idee te krijgen dat een baard mij wel staat. Ik begin erg enthousiast te worden en nu ga ik ervoor ook!
De boel is nu behoorlijk aan het jeuken/irriteren dus zojuist maar een olie en borstel bestelt.

Nu ben ik benieuwd naar jullie mening over de halslijn die ik vandaag heb gemaakt Ik kom er niet helemaal uit omdat ik geen strakke kaaklijn en overgang van kin naar hals heb.
Hierdoor zit ik er al aan te denken om naar een barbier te gaan om de lijnen goed te zetten.

10 dagen1.jpg10 dagen2.jpg
 
Lekker begin hoor! Daar zit dikke potentie in man! Volgens mij zit de halslijn wel goed zo. Heb begrepen van de profs hier, dat je een vinger dikte boven je adamsappel moet doen. Anyway, ben benieuwd naar je verdere resultaten.

Gr Jeffrey
 

Laurent1965

Zware baard
Welkom op dit leuke forum annex bruin café waar menig baardman regelmatig even binnenloopt.
Ik zou nog even wachten met vooral de wanglijnen uitzetten en het geheel wat meer tijd geven.
De halslijn ziet er alvast goed uit zo.
Er zijn altijd haartjes die later opkomen, in het begin is het vaak wat onregelmatig.
Staat overigens heel goed die baard, potentie genoeg voor een heel mooi resultaat.
Jeuk hoort erbij, een goeie olie en het is draaglijk.
Succes en beard-on!

Groet, Laurent.:)>
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!

Zet het barbier-bezoek maar even uit je hoofd, want wat wil je dat de arme man bij gaat werken? Er is nog niet bijster veel.
Zo te oordelen, gaat een baard je inderdaad goed staan.
 

Texman

Koning Baard
Ook van mij welkom op het forum.
Je hebt een prima baardgroei en ik zie voldoende potentie om een mooie volle baard te krijgen.(Y)(Y)(Y)
Over de kaaklijn hoef je je niet zoveel zorgen te maken want naar mate je baard langer wordt zie weinig meer van de kaaklijn. ;)
Daarnaast ziet je kaaklijn er gewoon goed uit dat heb je prima gedaan. Dus stel de barbier nog maar even uit.
Succes met je baardreis, Texman :)>
 
Welkom op het forum ! (Y)

Succes met de baardreis, ik zie dat de trein al vertrokken is ! :)> we zijn benieuwd naar de volgende updates.

Gr. Zilverrug
 

Dee4WR

Baard
Welkom

Ik stel het bezoek aan de barbier al 6+ maanden uit. Een paar weken geleden wel heel iets laten bijwerken en stijlen vanwege een sollicitatiegesprek. En ik ben blij dat ik niet ben gegaan. De eerste 4-6 maanden zijn gewoon wat moeilijker tenzij je een zeer korte baard wilt. Aan de andere kant, een jaar vliegt zo voorbij kan ik je zeggen ..... Ik heb nu al zin in het tweede jaar. Ben eindelijk tevreden met mijn baard, nu de snor wat aandacht geven.

Greetz
&
Succes!
 
Banner image
Top