De baardroller

B

Baardmansje

Guest
Ik geloof dat dit werk door de huid lichtelijk te "beschadigen" waarna er mee voedingsstoffen naar dit deel van je huid worden "gestuurd". Dit zou de baardgroei moeten beïnvloeden. Zijn ook Nederlandse setjes van verkrijgbaar. Heb het zelf nooit gekocht, weet ook niet goed wat ik ervan moet denken. Zag laatst ook een veel goedkopere rondgaan op het internet. Dus als iemand het overweegt, goed zoeken, het is wel goedkoper te krijgen.

Schijnt ook een op Nederlandse bodem ontwikkeld serum te zijn, waarvan de werking wetenschappelijk bewezen is. Maargoed, in welke mate dat serum zou werken, daar heb ik geen idee van (en weet ook niet of het vrijgegeven wordt dat soort info).
 
Ik geloof dat dit werk door de huid lichtelijk te "beschadigen" waarna er mee voedingsstoffen naar dit deel van je huid worden "gestuurd". Dit zou de baardgroei moeten beïnvloeden. Zijn ook Nederlandse setjes van verkrijgbaar. Heb het zelf nooit gekocht, weet ook niet goed wat ik ervan moet denken. Zag laatst ook een veel goedkopere rondgaan op het internet. Dus als iemand het overweegt, goed zoeken, het is wel goedkoper te krijgen.

Schijnt ook een op Nederlandse bodem ontwikkeld serum te zijn, waarvan de werking wetenschappelijk bewezen is. Maargoed, in welke mate dat serum zou werken, daar heb ik geen idee van (en weet ook niet of het vrijgegeven wordt dat soort info).

Is dit wellicht wat jij bedoeld https://www.neofollics.nl/product/neofollics-baardgroei-serum

Zie hier inderdaad een claim over dat het wetenschappelijk bewezen werkt. Mis dan alleen wel ook het rapport van dat wetenschappelijke onderzoek.

Aan de andere kant lijkt het erop dat er geen bijwerkingen (bekend) zijn dus zou zoiets dan eerder verkiezen boven chemische middelen zoals minoxidil.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ik denk ook dat of het wel of niet werkt zeer persoonlijk is en hoe zorgvuldig je ermee omgaat.
Ik heb dit topic gestart maar ben er zelf niet zo'n voorstander van hoewel ik makkelijk praten heb met mijn baardgroei.
Dus vooral een mogelijkheid voor de mannen die moeite hebben met dunne plekken in hun baard.
Nee heb je en ja kun je krijgen ;)
 

Erik1986

Baard
Denk over het algemeen dat je gewoon goed voor je lichaam en geest moet zorgen.
Gezonde voeding, genoeg slaap.
Gebruik gewoon een goede kwaliteit baardborstel voor het stimuleren van de bloedsomloop.
En je genen zijn bepalend, daar kun je weinig aandoen.
 

Ruwebaard

Stoppelbaard
Wellicht een beetje laat maar voor mensen die extra informatie zoeken.. op de volgende website geven ze een artikel waarin baardgroei wordt geconstateerd door gebruik van een dermaroller:

https://kingsowned.nl/baardroller/

Ze gebruiken de dermaroller eigenlijk om littekens te verwijderen maar zijn na 6 tot 8 maanden baardgroei bij de persoon. Het lijkt dus ergens wel te werken..
[DOUBLEPOST=1641198135][/DOUBLEPOST]Wellicht een beetje laat maar voor mensen die extra informatie zoeken.. op de volgende website geven ze een artikel waarin baardgroei wordt geconstateerd door gebruik van een dermaroller:

https://kingsowned.nl/baardroller/

Ze gebruiken de dermaroller eigenlijk om littekens te verwijderen maar zijn na 6 tot 8 maanden baardgroei bij de persoon. Het lijkt dus ergens wel te werken..
 
Banner image
Top