De baard van Texman

Texman

Koning Baard
Beste baardmannen,
Het is alweer een tijd geleden dat ik een foto van mijn baard heb geplaatst dus bij deze.
Met mijn gezondheid gaat het gelukkig ook weer beter :).
Ik probeer mijn baard op deze lengte te houden en werk hem iedere week een heel klein beetje bij.
Heel veel langer hoeft hij ook niet te worden ik vind deze lengte prima.
Groet Texman :)>

20221009_135246a.jpg
 

Bijlagen

  • 20221009_135246.jpg
    20221009_135246.jpg
    383,7 KB · Weergaven: 16

tijn

Zware baard
Beste baardmannen,
Het is alweer een tijd geleden dat ik een foto van mijn baard heb geplaatst dus bij deze.
Met mijn gezondheid gaat het gelukkig ook weer beter :).
Ik probeer mijn baard op deze lengte te houden en werk hem iedere week een heel klein beetje bij.
Heel veel langer hoeft hij ook niet te worden ik vind deze lengte prima.
Groet Texman :)>

Bekijk bijlage 23110
Aller eerst fijn om te horen dat het beter met je gaat want gezondheid is het belangrijkst. En dan de baard, tsja 1 woord heb ik daar voor: prachtig.
 

Macx

Baardaap
Gelukkig goed nieuws Texman, fijn dat het weer een stuk beter gaat met je. Je baard ziet er fantastisch uit, deze lengte ga ik misschien ook doen, maar dan pas over een paar maanden. Ik wil eerst kijken hoe de baard eruit ziet bij een jaar niet knippen aan de lengte, en dan weer foto's mailen naar Dan C Bearded.
Goed nieuws in ieder geval, daar zijn we blij mee, fijne zondag nog Texman.(Y):)
 

dijkie

Zware baard
Fijn Willem dat het weer wat beter gaat.
En wat een prachtige baard heb je toch , de lengte vind ik heel goed.
Je hebt ook een mooie trui aan , met een heel mooie kleur.

Groetjes Gerard.
 

Texman

Koning Baard
Fijn Willem dat het weer wat beter gaat.
En wat een prachtige baard heb je toch , de lengte vind ik heel goed.
Je hebt ook een mooie trui aan , met een heel mooie kleur.

Groetjes Gerard.
Ha Gerard,
Dank je, het gaat inderdaad weer beter.
Met mijn nieren gaat het zelfs uitstekend en ik gebruik nog een kleine hoeveelheid prednison en daar zit nu ook het probleem.
Prednison moet je heel langzaam afbouwen omdat je lichaam zelf weer het hormoon cortisol moet gaan aanmaken en dat kan lang duren.
En het kan ook allerlei klachten geven waaronder depressieve klachten. Dus hoewel het heel goed gaat moet in even door een soort afkick periode heen.
En wat mijn baard betreft deze lengte is zo'n beetje mijn einddoel en ik hou hem op deze lengte door hem iedere week een heel klein beetje bij te werken.
Ik ga nu meer voor kwaliteit en verzorging en wat minder voor lengte.
Mijn kleding koop ik bij "Only for Men" die hebben vaak van die hele mooie combinaties van truien en bijpassende overhemden in prachtige kleuren.
Het lijkt een dure zaak maar zij hebben vaak mooie aanbiedingen. Ze hebben ook een hele mooie webshop waar ik ook goeie ervaringen mee heb.
Groetjes Willem :)>
 

Bolt

Zware baard
Ha die Willem,

Wat goed om weer een mooie Baardplaat van jou te zien. Ziet er goed uit en de lengte past goed bij jou.
Blij om te lezen dat het ook weer wat beter met je gaat. :)>(Y)
 

Giant

Zware baard
Beste baardmannen,
Het is alweer een tijd geleden dat ik een foto van mijn baard heb geplaatst dus bij deze.
Met mijn gezondheid gaat het gelukkig ook weer beter :).
Ik probeer mijn baard op deze lengte te houden en werk hem iedere week een heel klein beetje bij.
Heel veel langer hoeft hij ook niet te worden ik vind deze lengte prima.
Groet Texman :)>

Bekijk bijlage 23110
Goed te horen dat je weer opknapt!
En je baard is en blijft prachtig.
 
Banner image
Top