De baard van Jelle

Jelle1992

Baard
Gegroet baard broeders! Na lange tijd een erg korte baard te hebben gedragen en er eigenlijk niet zo bewust meer mee bezig te zijn geweest zijn we dan toch deze winter weer helemaal terug met de baard. Mede dankzij door de onlangs verschenen game God of War: Ragnarok besloten om er weer helemaal voor te gaan omdat zo'n dikke baard toch wel echt gaaf staat. Ben hier een aantal jaar niet meer echt actief geweest maar ga hier weer meer te vinden zijn.
 

Bijlagen

  • 20221116_141709.jpg
    20221116_141709.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 141

Macx

Baardaap
Dit is ook een mooie baard! En de snor hou je dan wat smaller, dit past dan beter bij dit model, of vind je dat mooier? Het is een mooi begin van je nieuwe reis naar een volle dikke baard.(Y)
 

Jelle1992

Baard
Dit is ook een mooie baard! En de snor hou je dan wat smaller, dit past dan beter bij dit model, of vind je dat mooier? Het is een mooi begin van je nieuwe reis naar een volle dikke baard.(Y)
Thanks man! Ja in het midden van de snor groeit het bij mij niet echt, haren zitten er wel maar zijn te licht om op de foto te zien. De uiteinden van de snor laat ik gewoon in de baard groeien.
 

tijn

Zware baard
Gegroet baard broeders! Na lange tijd een erg korte baard te hebben gedragen en er eigenlijk niet zo bewust meer mee bezig te zijn geweest zijn we dan toch deze winter weer helemaal terug met de baard. Mede dankzij door de onlangs verschenen game God of War: Ragnarok besloten om er weer helemaal voor te gaan omdat zo'n dikke baard toch wel echt gaaf staat. Ben hier een aantal jaar niet meer echt actief geweest maar ga hier weer meer te vinden zijn.
Hawuk dat je er weer bent na een poosje afwezig fe zijn geweesd. Je hebt een stoere baard man. Dat word vast een hele dikke baard
 

Jelle1992

Baard
We zijn goed op weg, begint wel n beetje n bende te worden. Maar nog geen trimmer of schaar aangeraakt. :)>:D
 

Bijlagen

  • 20221123_162501.jpg
    20221123_162501.jpg
    2 MB · Weergaven: 92

tijn

Zware baard
We zijn goed op weg, begint wel n beetje n bende te worden. Maar nog geen trimmer of schaar aangeraakt. :)>:D
Nou ik vind het niet echt een bende maar een woeste baard. Mischien als je een fohn en rolborstel zou gebruiken kan je je manen wat temmen als je dat bedoeld.
 

Macx

Baardaap
We zijn goed op weg, begint wel n beetje n bende te worden. Maar nog geen trimmer of schaar aangeraakt. :)>:D
Hoi Jelle, het is een prachtige baard man! Ik vind de snor nu ook heel mooi, past heel goed bij de baard, mooie kleur ook. Zou je de volgende keer iets minder zorgelijk in camera willen kijken, dan wordt de baard nog mooier. Het is nu al een pracht exemplaar met mooie kleuren.(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha Jelle,
Ik vind het reuze meevallen je hebt een prima baard. De slordigheid staat je niet verkeert en sluit wel aan met de onlangs verschenen game God of War.
Texman :)>
 

Jelle1992

Baard
Thanks jongens, ja we baarden gewoon rustig door :)>;) Ja de baard van Kratos uit God of War is een van m'n favoriete baarden en dat voor een fictief personage :D
 

Emanuel

Baard
Beste oerbaard heb je hoor (Y)

Ken kratos baard niet om eerlijk te zijn maar lekker doen waar jij je lekker bij voelt zou ik zeggen
 

Macx

Baardaap
WoW! Dat is een baard! Ik vind het een pracht baard, zo mooi natuurlijk, lekker breed en mooi golvend met een mooi bescheiden licht van kleur snorretje, Het past heel mooi bij elkaar. Dit had je wel wat eerder aan ons kunnen laten zien Jelle. Je snor, die vind ik heel bijzonder, heb je dat zelf zo bedacht en hou je die bewust zo mooi klein? Ik vind het echt heel mooi. De textuur van je baard is ook heel mooi. Ik hoop dat je nu niet zolang meer wacht om wat foto's te posten zo nu en dan. Fijn weekend en geniet ervan.(Y)(Y)(Y)
 

Jelle1992

Baard
Whahaha thanks man ! Nee in het midden van mijn snor zijn de haartjes te licht om te kunnen zien op de foto, die uiteindens zijn helemaal in de baard gegroeid inmiddels en daar kom ik eigenlijk zo min mogelijk aan. Binnenkort toch ff kijken of ik dat kan stylen met wat wax of balsem ofzo. Zal dit topic ff proberen wat levendiger te houden. U uiteraad ook een fijn weekend toegewenst.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ha Jelle,
Je heb een erg mooie baard gekregen en best ook wel apart (Y)(Y)(Y).
Leuk om weer eens een foto van je te zien:)
Groet Texman :)>
 
Banner image
Top