De Baard van Bolt

Texman

Koning Baard
Vind ik ook @Bolt prima gedaan.(Y)(Y)(Y)
Dat verder kweken moet je doen want een mooie, volle en langere baard zal bij jou geen probleem zijn.
Groet,
Texman
 

Bolt

Zware baard
Knippen vind ikzelf ook makkelijker dan met de trimmer. Met de schaar ervaar ik meer controle. Maar zal persoonlijk zijn lijkt mij.
Of het ligt aan mijn verknipte persoonlijkheid :p
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Toch knap dat je het zelf zo kan met de schaar.
Ik ben van nature erg "onhandig" met die dingen dus zelf ga ik er alvast niet aan beginnen :oops:

Prima baard geworden ondertussen (Y)
 

Texman

Koning Baard
Knippen vind ikzelf ook makkelijker dan met de trimmer. Met de schaar ervaar ik meer controle. Maar zal persoonlijk zijn lijkt mij.
Of het ligt aan mijn verknipte persoonlijkheid :p
Nee hoor je bent niet verknip. Ik gebruik voor het grove werk de trimmer/tondeuse en voor het fijnere werk de schaar.
 

Bolt

Zware baard
Toch knap dat je het zelf zo kan met de schaar.
Ik ben van nature erg "onhandig" met die dingen dus zelf ga ik er alvast niet aan beginnen :oops:

Prima baard geworden ondertussen (Y)

Dankje. Ik probeer ook maar wat maar het pakt goed uit gelukkig.:)>
[DOUBLEPOST=1551199167][/DOUBLEPOST]
Nee hoor je bent niet verknip. Ik gebruik voor het grove werk de trimmer/tondeuse en voor het fijnere werk de schaar.

Is ook leuk om zo een beetje bezig te zijn zolang het maar geen raar Baardsel wordt haha. En ach zou het een keer verkeerd gaan dan groeit het vanzelf weer aan.
 

Texman

Koning Baard
Je heb helemaal gelijk het is helemaal niet erg als het een keer niet goed gaat want daar leer je ook weer van.(Y)
Met de trimmer ben ik echter wel heel voorzichtig want een kleine verkeerde beweging en je hebt zo een stuk uit je baard.:eek:
 
Banner image
Top