De Baard van Bolt

Bolt

Zware baard
Ik kreeg enige tijd geleden ook een bericht op Facebook of ik lid wil worden...
Ik ben vergeten te antwoorden, maar denk er nu opeens weer aan.
Aan de ene kant wel grappig, maar aan de andere kant zie ik de meerwaarde er niet zo van.
Komt bij dat een gedeelte leden zoals Arjay en Glenn hier niet meer komen sinds ze lid van zo’n baardenclub zijn (een andere weliswaar dan de BBB).

Wat was jouw reden om wel lid te worden @Bolt

Vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en als ze ook nog eens allemaal een Baard hebben is dat mooi meegenomen.
Club doet ook regelmatig iets voor goede doelen en er heerst best wel een saamhorigheidsgevoel. Verder natuurlijk veel slap geouwehoer enzo.
Gewoon gezellig.
Blijf natuurlijk ook gewoon actief op dit forum.
Wat een Baard allemaal terweeg brengt
Je zou er zo bij kunnen @Nib85 ;):D
 

Boof72

Volle Baard
Ik heb laatst ook een uitnodiging ontvangen, en heb een tijdje meegekeken bij de "club" op Facebook en Instagram. (En wil met m'n volgende uitspraak niemand beledigen, iedereen moet zelf weten wat hij doet.) Maar mijn gevoel zei het lijkt wel zo'n motorclub met een president, vice president , chapters, leren jassen met van die plaatjes erop. Als ik dan bedenken dat als er iets wordt georganiseerd en er komt zo'n club van deze baardmannen je café inlopen dit een bepaalde indruk wekt naar andere gasten. En hier wil ik geen deel van uit maken. Maar zoals ik al zei , no hard feelings en vooral doen als je je er goed bij voel.
 

Laurent1965

Zware baard
Ik heb laatst ook een uitnodiging ontvangen, en heb een tijdje meegekeken bij de "club" op Facebook en Instagram. (En wil met m'n volgende uitspraak niemand beledigen, iedereen moet zelf weten wat hij doet.) Maar mijn gevoel zei het lijkt wel zo'n motorclub met een president, vice president , chapters, leren jassen met van die plaatjes erop. Als ik dan bedenken dat als er iets wordt georganiseerd en er komt zo'n club van deze baardmannen je café inlopen dit een bepaalde indruk wekt naar andere gasten. En hier wil ik geen deel van uit maken. Maar zoals ik al zei , no hard feelings en vooral doen als je je er goed bij voel.
Ben ik het wel mee eens, moet leuk blijven, af en toe een grens wat verleggen, ok :D, maar je hebt ook zo een stigma wat je niet wil, eigenlijk niet bij je past en waar je niet snel meer vanaf komt...., voilà, maar ook bij geldt, ieder zijn ding!!
 
Laatst bewerkt:

Bolt

Zware baard
Begrijp jullie gedachten ook wel hoor.
Ik vind het juist wel interessant dat mensen vaak snel een vooroordeel hebben waar niets van blijkt te kloppen natuurlijk. Je mag daar best wat mee spelen vind ik ;)
Ikzelf ben ook helemaal niet het type dat ergens bij wil horen ofzo, gewoon doen wat je leuk lijkt is mijn motto :)>(Y)
 

Nib85

Volle Baard
Ik heb laatst ook een uitnodiging ontvangen, en heb een tijdje meegekeken bij de "club" op Facebook en Instagram. (En wil met m'n volgende uitspraak niemand beledigen, iedereen moet zelf weten wat hij doet.) Maar mijn gevoel zei het lijkt wel zo'n motorclub met een president, vice president , chapters, leren jassen met van die plaatjes erop. Als ik dan bedenken dat als er iets wordt georganiseerd en er komt zo'n club van deze baardmannen je café inlopen dit een bepaalde indruk wekt naar andere gasten. En hier wil ik geen deel van uit maken. Maar zoals ik al zei , no hard feelings en vooral doen als je je er goed bij voel.

Ik dacht dat dat alleen bij die andere club (de BV) was. Even in de BBB “verdiept” en je hebt helemaal gelijk.
De club lijkt me iets toegankelijker dan de BV, maar alsnog niet mijn ding. Ik hou niet zo van “chapters” en bijbehorende “rangen”.
Komt bij dat als ik gevraagd word om lid te worden ik verwacht volwaardig lid te worden en niet een “prospect”...
Verder vind ik de baardclubs wel interessant, een biertje drinken met relaxte mensen is immers altijd fijn. Als er een bijeenkomst in de buurt is zal ik misschien wel eens een kijkje wagen als dat als niet lid mogelijk is.

Maar goed, nu zijn we het topic van Bolt aan het vervuilen. Bij behoefte aan praten over clubs en ervaringen van leden die wel bij zo’n club horen kunnen we er misschien een apart topic aan wijden.
Dit topic hoort te gaan over de geweldig massieve baard van @Bolt (en een beetje over bier ;) ).
 

Joep

Zware baard
Ik vind het een goed idee @Nib85 een apart topic over baard clubs. Ik heb er zelf absoluut niets over te vermelden, want ik ben er pas achter dat zulke clubs bestaan sinds het hier in dit topic ter sprake kwam, maar ik volg het graag.

Bij @Bolt bier en de BBB club, moest ik toch aan een bepaald soort bier denken.

iu
 

Bolt

Zware baard
Ik dacht dat dat alleen bij die andere club (de BV) was. Even in de BBB “verdiept” en je hebt helemaal gelijk.
De club lijkt me iets toegankelijker dan de BV, maar alsnog niet mijn ding. Ik hou niet zo van “chapters” en bijbehorende “rangen”.
Komt bij dat als ik gevraagd word om lid te worden ik verwacht volwaardig lid te worden en niet een “prospect”...
Verder vind ik de baardclubs wel interessant, een biertje drinken met relaxte mensen is immers altijd fijn. Als er een bijeenkomst in de buurt is zal ik misschien wel eens een kijkje wagen als dat als niet lid mogelijk is.

Maar goed, nu zijn we het topic van Bolt aan het vervuilen. Bij behoefte aan praten over clubs en ervaringen van leden die wel bij zo’n club horen kunnen we er misschien een apart topic aan wijden.
Dit topic hoort te gaan over de geweldig massieve baard van @Bolt (en een beetje over bier ;) ).

Nee hoor geen vervuiling alleen maar interessant dit :D
Je kunt natuurlijk rustig eens komen kijken en een Biertje drinken.
Nou als er behoefte is om te kletsen over een Baardclub moeten we maar een topic gaan maken.
Over op de orde van de dag! Bier!! :p
[DOUBLEPOST=1572617610][/DOUBLEPOST]
Ik vind het een goed idee @Nib85 een apart topic over baard clubs. Ik heb er zelf absoluut niets over te vermelden, want ik ben er pas achter dat zulke clubs bestaan sinds het hier in dit topic ter sprake kwam, maar ik volg het graag.

Bij @Bolt bier en de BBB club, moest ik toch aan een bepaald soort bier denken.

iu
:D:D:D
Hey dit ken ik nog niet!
Bedankt @Joep ik zal deze eerdaags eens gaan proeven
 

DaanBaard

Baard
Ik heb laatst ook een uitnodiging ontvangen, en heb een tijdje meegekeken bij de "club" op Facebook en Instagram. (En wil met m'n volgende uitspraak niemand beledigen, iedereen moet zelf weten wat hij doet.) Maar mijn gevoel zei het lijkt wel zo'n motorclub met een president, vice president , chapters, leren jassen met van die plaatjes erop. Als ik dan bedenken dat als er iets wordt georganiseerd en er komt zo'n club van deze baardmannen je café inlopen dit een bepaalde indruk wekt naar andere gasten. En hier wil ik geen deel van uit maken. Maar zoals ik al zei , no hard feelings en vooral doen als je je er goed bij voel.

Ook ik kreeg de uitnodiging , maar ik heb er nog niet op gereageerd.

Puur om dezelfde reden als die van jou.

En daarbij ben ik ook niet zo van groepen mensen.
Ik pas er vaak niet tussen ;)
[DOUBLEPOST=1572633668][/DOUBLEPOST]

Aan je baard zal het niet liggen, goed weekend!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Daar heb je een punt @Nib85 over het sektarisch aan één club verbonden zijn en dan niet meer op het Baardforum actief "mogen" zijn.
In eerdere posts en als opperhoofd van Baardborrel heb ik me hier, net als @Cowboy , al over uitgelaten.

Proefondervindelijk heb ik ervaren (want ik kom bij alle Baardclubs over de vloer), dat de Bebaarde Slechte Jongens :) een zeer open groep met sympathieke leden is, die zich niet eenkennig terugtrekken in eigen gelederen, maar zelfs meerdere malen een handreiking naar andere clubs gedaan hebben om gezamenlijk bijeenkomsten te organiseren.

Hier op het Baardforum zijn meerdere leden van de BBB aanwezig en lekker actief bezig met baard en forum.
 

Boof72

Volle Baard
Dat er van 1 van de clubs "eiste" dat je nergens anders meer lid van mocht zijn heb ik inderdaad ergens een keer gelezen. Geen idee meer hoe het precies in elkaar zat. Maar als mensen, clubjes of weet ik wat mij op gaat leggen wat ik wel en niet mag ga ik er juist tegenin. Ben soms een beetje dwars en laat me niets opleggen, mijn vrouw beaamd het :D
 

Bolt

Zware baard
Dat er van 1 van de clubs "eiste" dat je nergens anders meer lid van mocht zijn heb ik inderdaad ergens een keer gelezen. Geen idee meer hoe het precies in elkaar zat. Maar als mensen, clubjes of weet ik wat mij op gaat leggen wat ik wel en niet mag ga ik er juist tegenin. Ben soms een beetje dwars en laat me niets opleggen, mijn vrouw beaamd het :D

Dat is niet dwars @Boof72
Dat is hoe een echte Baardman zich gedraagt :)>:)(Y)
 

Laurent1965

Zware baard
Als mensen waar dan ook gaan bepalen wat ik wel en vooral niet moet ga ik gigantisch steigeren..... (Hoewel regels natuurlijk altijd nodig zijn, geen moeite mee zolang deze in redelijkheid zijn)
Ben dan ook uitzonderlijk beroerd presterend in een vereniging.:D

Zelfs op het werk, daarom werk ik ook heel solistisch.... , kom zo weinig mogelijk op kantoor.:)
 
Banner image
Top