De Baard van Bolt

Joep

Zware baard
Gefeliciteerd!
En wat staat het goed. Je liet me wel schrikken, ik zag eerst alleen die eerste foto en dacht ....Ohhh neeee afgeschoren :D
Ik ben even lui en na het lezen van vele topics ben ik de weg een beetje kwijt, dus vraag het maar even. Heb je er nog in geknipt of geschoren het afgelopen jaar?
 

Yainderidoo

Zware baard
Happy Beardyear to you....happy Beardyear to you....hiep hiep hiep hoeraaaaaaa...hiep hiep hiep hoeraaaaaaaaaaa Je kijkt op veel van je foto's mooi schuin naar boven....dank je de hogere machten?......of kijk je net als veel voetballers op het veld doen naar het stadionscherm of je goed in beeld bent? :D:D:D:D;)
Impressive Beard Man....zoals de Chinezen zeggen....:)> (Y) Of in latijn: Baardus Gigantikus !
Hai glimt as n honnekeudel ien duustern! :eek:
 

Bolt

Zware baard
@Joep soms zelf een beetje bijgeknipt maar verder niets dan groeien. @Yainderidoo Ja de hogere machten steunen mij zeker in dit proces van de Baard! Al schuin kijkend naar een groot stadionscherm kijken zij neer op míjn groeiproces. Samen met de lokale afhaal Chinees zingen de Goden en natuurlijk ikzelf uit volle borst.... Hai Hai glimt as een honnekeudel ient duustern!!
 
Banner image
Top