De baard van Ab

Ab79

Baard
Ik zal eens kijken of ik mijn progressie zo nu en dan kan updaten.

Zo ben ik begonnen:





Dit was twee weken geleden:




En zo is het na een kleine twee maanden:





Op de wangen mag het wel wat dichter worden.
Weinig baardgroei daar helaas.



Groeten,
Ab.
 

Ab79

Baard
Nette lijnen zo, toch?

Nog idee hoe je het wil laten groeien?

Langer ;)

Maar nog niet echt een idee eigenlijk. Ik ga over een week of zes wel weer richting de barbier denk ik.
Al is het maar om even wat quality time te hebben :)
Puur wat bijwerken. Nu even wat lengte krijgen nog.

:)>
 
Goed om te horen, dus ook jou moeten we in de gaten gaan houden!

Doe je zelf ook nog bijwerken? Bijv. snor/ bovenlip randje?

Happy Growing!!
 

maximum

Zware baard
Komt helemaal goed(Y)Alleen een beetje lachen op je volgende update zou niet mistaan;)Dat is je baard wel waard:DBeard on:)>
 

Ab79

Baard
Goed om te horen, dus ook jou moeten we in de gaten gaan houden!

Doe je zelf ook nog bijwerken? Bijv. snor/ bovenlip randje?

Happy Growing!!

Bovenlip doe ik wel inderdaad.
Dat doe ik met een neushaartrimmer.
Die zijn goed geschikt om haartje voor haartje in te korten.
Ze zijn niet op de mm nauwkeurig maar gaat goed.
 
Neushaartrimmer? Lol, wat is het? Een schaartje met twee afgeronde puntjes? Want anders denk ik aan een soort Dovo Klipette, wat dan weer lijkt op een stift met een ronde scheerpunt (om in je neus te steken).
 

Ab79

Baard
Komt helemaal goed(Y)Alleen een beetje lachen op je volgende update zou niet mistaan;)Dat is je baard wel waard:DBeard on:)>

Zal een poging wagen :)
[DOUBLEPOST=1448994346][/DOUBLEPOST]
Neushaartrimmer? Lol, wat is het? Een schaartje met twee afgeronde puntjes? Want anders denk ik aan een soort Dovo Klipette, wat dan weer lijkt op een stift met een ronde scheerpunt (om in je neus te steken).


upload_2015-12-1_19-26-1.png
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Met die kwaaie kop lijk je op Jaap Stam haha:p

Maar gaat er idd steeds meer op lijken! :)>(Y)
 

Ab79

Baard
Ik hou het op neutraal kijken i.p.v. kwaad maar volgens mij kom ik daar niet mee weg ;)
Zal op de volgende update proberen wat zonniger te kijken :)

Heb deze foto nu ook als profielfoto op Facebook en daar komen ook wat reacties voorbij dat het wel wat vrolijker kan :rolleyes:

:)>
 

Ab79

Baard
Nu 2,5 maand onderweg en ik heb er nog steeds plezier in.
De reacties zijn wisselend. De meesten zeggen niets (meer ;) ), sommigen zeggen dat het me goed staat (vooral het vrouwvolk, wat dus positief is) en een enkeling zegt dat het niets is omdat ik er een stuk ouder uit zou zien met baard. Ik ben verder niet iemand die zich heel veel aantrekt van wat anderen vinden dus ook al zou bij wijze van 75% negatief zijn dan gaat hij er nog niet af.

Mijn vrienden vinden het wel stoer en vinden het mooi dat ik een baard laat staan. Levert toch de nodige leuke gesprekken op ook.

Zelf heb ik af en toe een moment, of een dag, dat ik de baard wat minder vind maar de 24 uurs regel die ik voorbij zie komen die is zeker waar en nuttig.
En sowieso gaat hij er niet af de komende tijd.

Het gaat mij er ook niet zozeer om dat hij wel of niet goed staat. Het is mooi meegenomen dat ik er mee weg schijn te komen.
Het is meer dat ik de baard laat staan omdat het kan. Iets wat je een keer geprobeerd of gedaan moet hebben zeg maar.
Was het totaal geen gezicht geweest of de beharing extreem dun, dan was het een ander verhaal geweest.
Maar dat is gelukkig niet het geval.

Ik ga kijken of ik de 10 of 15 cm ga halen maar ik weet dat ik daarvoor aardig wat geduld moet hebben.
Zo lang ik er plezier in heb ga ik er mee door.

Het zal ook bij de combinatie van kaal plus een baard blijven omdat ik naar mijn zin toch te dun bezaaid ben op mijn hoofd.
Er groeit gewoon te weinig om nog een leuk kapsel van te maken. heb het even laten groeien maar uiteindelijk toch de tondeuse er weer overheen gehaald.

Een nieuwe foto is wel weer nodig op korte termijn.
Binnenkort eens werk van maken.

Maar beard on dus! :)

:)>
 

maximum

Zware baard
2,5 maand is een goed begin(Y)Maar ga er maar vanuit dat het na een maandje of 6 echt gaaf begint te worden;)Dan denk je niet meer aan een 24 uurs regel:)Dan denk je alleen nog..ach ja we doen er nog maar wat baardolie bij:DBeard up and let it grow:)>
 
Banner image
Top