Dampende, vapende, electrisch rokende baarden.

Chronix

Stoppelbaard
Zijn er ook nog mede dampende baarden hier? Ik vind het wel bij elkaar passen en doe het zelf dus ook. Na 32 jaar roken volledig overgestapt op dampen!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Nee, ik rook de pijp van tijd tot tijd.. Maar heb me eigenlijk ook nog nooit zo verdiept in 'dampen'..
Je kunt zelf je hoeveelheid nicotine bepalen toch?
 

Chronix

Stoppelbaard
Pijp past natuurlijk uitermate goed bij een baard, zelfs een beetje cliché :)
Ja inderdaad, ik rookte zware shag en ben 3 jaar geleden begonnen met 18mg nicotine en zit nu op 0,5mg. Ik kan het dus net zo goed weglaten, maar voor het gevoel nog een klein beetje erin.
En het is zoooo lekker, ik damp voornamelijk custard smaken, heerlijk. En daarbij ook nog eens gezond en goedkoop!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Oke.. Klinkt goed. Maarruh... gezond?
Leg uit ;)
[DOUBLEPOST=1451343883][/DOUBLEPOST]Gezonder dan gewoon roken bedoel je.. :p
 

Chronix

Stoppelbaard
Ik kan daar heel lang of heel kort over zijn, laat ik het even kort doen :)

Alle onderzoeken die door of voor de regering of de tabaksindustrie zijn gedaan wijzen uit dat het best wel eens schadelijk zou kunnen zijn en alle onafhankelijke onderzoeken wijzen uit dat het onschadelijk is. Het wordt niet voor niets vanaf 1 januari in Engeland in het ziekenfondspakket opgenomen.
 
Er zijn nog geen onderzoeken die aantonen wat vapen op de lange termijn doet. Domweg omdat er nog te kort gevaped wordt. Ik ben twee jaar geleden gestopt met roken en ben er nog dagelijks erg gelukkig mee. Wel drink ik graag een goed glas wijn (heb SWEN 1,2 en 3 gedaan). Maar hier in Suriname ook rum. Heb een single barrel 15 yo Borgoe gekocht afgelopen week. Die gaat mee naar Nederland in januari :)

Kreeg er trouwens een aardige kalender bij voor 2016 :D

20151223_190606604_i_OS.jpg
 

Boof72

Volle Baard
Hier nog iemand die dampt & rookt.
Sinds kort de damper er weer bij gepakt, het roken begon weer aardig uit de hand te lopen.
Voor het dampen gebruik ik een Itaste VTR met Kanger tank.
Een "oud" modelletje maar hij bevalt.
Alleen de juiste liquid hebben we nog niet gevonden.
Zelfs spullen gekocht om het zelf te mixen, maar hier ben ik mee gestopt.
Dat is blijkbaar niet mijn ding :confused:

Nu weer even de knop om.
 
Nee, ik blijf vooral door roken. Zware shag, sigaretten en op zijn tijd wat Latakia gemengd met wat caramel toffee tabak voor in de pijpen en zomers voor in de tuin een heerlijke grote sigaar met een goeie glas rum!

Echter voor de baarddragende rokers onder ons. Wie heeft wel eens last van verbrandde haartjes onder je onderlip.

Want bij mezelf voel ik van die verschroeide stompjes.
 

Jeepie

Baard
Echter voor de baarddragende rokers onder ons. Wie heeft wel eens last van verbrandde haartjes onder je onderlip.

Want bij mezelf voel ik van die verschroeide stompjes.

Dan rook je je shaggies te ver op denk ik :p
Heb er met sigaretten in ieder geval geen last van.
Ik heb zelf ook een tijdje gedampt, maar omdat ik in bikeshop werk gingen de dampers te snel kaputt door slijpstof, olie en amdere meuk. Nu weer aan de sigaretten en in barre tijden pakkies zware shag.
 

CyKosis

Baard
Zijn er ook nog mede dampende baarden hier? Ik vind het wel bij elkaar passen en doe het zelf dus ook. Na 32 jaar roken volledig overgestapt op dampen!

Ik heb ook ~32 jaar gerookt. Dankzij dampen heb ik afgelopen 3 jaar niet meer gerookt. Bevalt me uitstekend!
 

zenn

Zware baard
hmm, 'k rook zelf sigaretten en af en toe eens een sigaartje. Als 'k mensen zie dampen moet 'k denken aan of een waterpijp/bong.:D:p
 

GlennBG

Volle Baard
Ik damp als ik uit de douche kom..
Hier shag roker en soms sigaret..maar wel shag met een nichterig mentholfiltertje..lekker fris!
 

HBER

Stoppelbaard
Zware Van Nelle, sigaretten, sigaren (shortfillers en af en toe een longfiller uit de humidor) en pijp.
Sinds deze week aan de e-sigaret, die moet de shag en sigaretten gaan vervangen, sigaren en pijp geef ik niet op.
Nu ik mijn snor laat uitgroeien baal ik wel van de nicotine-aanslag op mijn inmiddels grijze snorharen.
 
Banner image
Top