Dag bebaarde medemensen

Mo0nen

Stoppelbaard
Haha, het begint inderdaad te kriebelen!
Ik zie dat het misschien verstandig is om nu al baardolie te kopen?

Welke kan ik dan het beste nemen?

Gr, Michael
 

Mo0nen

Stoppelbaard
Ik ga even kijken in het subforum.
Had al gekeken op Jackz.nl maar pff wat een hoop keuze heb je ( en sommige zijn duur!! ).
Nooit geweten dat een baard zoveel 'onderhoud' nodig heeft.

Maar hoe meer ik er over lees, hoe meer zin ik erin krijg!
En heb me al weken niet geschoren, wat heerlijk!!!

Gr, Michael
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Komt inderdaad best wat bij kijken qua "onderhoud" en verzorging van een baard.

Al maak je het uiteraard allemaal zo gek als je zelf wilt.
Bij mij hoort het bij de "levensstijl" ondertussen :)>
 

Mo0nen

Stoppelbaard
Ik heb zojuist aan mijn vriendin gevraagd of ik het citrus verzorgingspakket van mijn baard.nl voor kerst mag :)
 

Mo0nen

Stoppelbaard
Ik kon niet wachten en heb hem dus zelf besteld. Morgen komt die binnen :)

Maar wat jeukt het nou zeg, verschrikkelijk.
Hoelang duurt dat??

Gr Michael
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Dat jeuken is geen touw aan vast te knopen. Ik heb ook nog wel eens dagen dat het flink jeukt.. :(
Maar over het algemeen is het ergste na een paar maandjes zo niet weekjes wel voorbij..
 

Mo0nen

Stoppelbaard
Echt, duurt dat zo lang of kan dat zelfs altijd blijven...
Dat is wel even een minpuntje. Maar ja, we gaan het meemaken, vandaag is het gelukkig een stuk minder.
Afspaak is gemaakt bij barbier Jeroen op dinsdag 22 december.
Maar als die me vraagt wat ik wil... Ik heb geen idee wat ik wil :oops:
 

RonaldZ

Baard
Nooit geweten dat een baard zoveel 'onderhoud' nodig heeft.
Dat heeft hij ook niet...
Mijn vader (66 jaar) heeft altijd een baard gehad en nog nooit iets aan middelen gebruikt.
Het is lekker hoor een beetje olie elke ochtend na het douchen (hoeft btw ook niet veel te kosten. Ik gebruik zelf een zelfgemaakte mix van jojoba-en amandelolie zonder geurtje).
Maar de Commercialiteit heeft ontdekt dat er veel geld aan te verdienen valt en is hier héél erg handig op ingesprongen.
 

maximum

Zware baard
Dat heeft hij ook niet...
Mijn vader (66 jaar) heeft altijd een baard gehad en nog nooit iets aan middelen gebruikt.
Het is lekker hoor een beetje olie elke ochtend na het douchen (hoeft btw ook niet veel te kosten. Ik gebruik zelf een zelfgemaakte mix van jojoba-en amandelolie zonder geurtje).
Maar de Commercialiteit heeft ontdekt dat er veel geld aan te verdienen valt en is hier héél erg handig op ingesprongen.

Naar mijn inzien hebben sommige baarden dat wel degelijk nodig;)Uiteraard de ene wat meer als de ander..:DOf je moet van wildgroei houden:)Al zijn de meeste baardbroeders ijdel:p..Beard on:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Maar de Commercialiteit heeft ontdekt dat er veel geld aan te verdienen valt en is hier héél erg handig op ingesprongen
Das niet geheel waar.. Denk dat de meeste baarden er tegenwoordig, mede daardoor, een stuk verzorgder bijlopen.
 

Mo0nen

Stoppelbaard
M'n pakketje is er, heb er gratis snorren wax bij gekregen :)
Ga nu voor het eerst baardolie gebruiken :)

Alleen de foto lukt niet, hij is te groot..
[DOUBLEPOST=1449310891][/DOUBLEPOST]Toch gelukt!
 

Bijlagen

  • 20151205_111452-1.jpg
    20151205_111452-1.jpg
    3,2 MB · Weergaven: 19
Banner image
Top