Cowboy's baard

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Die "slag" er in is volgens mijn barbier iets genetisch.
Niks aan te doen dus.

Met meer balsem kan ik hem wel nog wat strakker samen zetten maar ik verander zo nu en dan wel eens van look.

Vanmorgen tijdens een oriëntatieloopwedstrijd zag hij er zo uit:

aUYTyjJ.jpg


Grappig neveneffect is dat mijn tegenstanders tegenwoordig vlotter opzij gaan als ze mij door het bos zien "denderen" :D
 

Steef

Baard
Wat een heerlijke ruige baard man (Y) Die slag vind ik wel wat hebben, staat je niet verkeerd.
Ik word wel een beetje jaloers als ik jou zie hardlopen. Ben er een jaar tussenuit geweest vanwege blessures. Maar in het voorjaar ga ik weer beginnen :cool:
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Wat hardlopen betreft train ik 3x per week (tussen de 8 en 10km) en loop 1x een wedstrijd.

Deze wedstrijden zijn echter geen hardloopwedstrijden maar verplichte punten die je moet passeren in het bos.
Je vertrekt met kaart en kompas en kiest zelf de volgweg tussen de punten die je moet zoeken.
Het is dus een individuele sport en op het einde kijk je in de uitslag naar wat de concurrentie gepresteerd heft ;)
 

GlennBG

Volle Baard
Fraaie baard zeg! Ik vind dat deze lengte mooi staat bij de vorm van je gezicht/hoofd...
Dat grijs heeft de mijne ook op die plekken.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Thnx Guys ;)

Hij is al een paar keer "ingekort" omdat ik hem sowiso niet langer "mag" laten worden vanwege het werk maar ik ben wat dat betreft (voorlopig) best tevreden ja :)>
 
Banner image
Top