Corneel's baard

Corneel

Baard
Hierbij een overzicht van mijn baardgroei. Leuk voor mijzelf en misschien ook wel voor jullie. Doe er je voordeel mee.

Paul_01.jpg
Foto 1: Zo zag ik eruit zonder volle baard, wel altijd een ringbaardje gehad.

Paul_02.jpg
Foto 2: Deze foto is 2 weken na mijn laatste scheerbeurt genomen. Het begin is er, wangen en kin gaat goed maar de hals is nog dunnetjes.

Paul_03.jpg
Foto 3: Deze foto is 4 weken na mijn laatste scheerbeurt genomen. De baard begint flink te groeien, ook in de hals. Ik heb de snor iets bijgewerkt, ik ben niet zo van de walrussnor.
 

Nib85

Volle Baard
Leuk om te zien, je hebt een flinke baardgroei.

Zelf ben ik bijna twee weken bezig, zal één dezer dagen ook even een voorstelrondje/groeiproces topic aanmaken.

Wat is jouw doel en ga je nog lijnen bijwerken of laat je het gewoon groeien?
 

Corneel

Baard
Bedankt voor jouw reactie Nib85!

Ja inderdaad de baardgroei is prima, sterker nog, het groeit overal behalve op mijn hoofd :confused:

Ik zit nu nog ff in Thailand maar ben over 3 weken weer terug in Nederland. Daar ga ik dan voor het eerst naar de barbier om de lijnen bij te laten werken. Ik werk in de dienstverlening en het moet er wel een beetje representatief uitziet. Aan de lengte gaat weinig gebeuren.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Wat een verschil in het voordeel !!! :)>(Y)
En kaal hoofd en grijze baard komt me bekend voor, al weet ik niet waarvan. ;)
De snor zou ik maar even laten gaan, dan kun je hem later nog modelleren, want velen voor jou kregen spijt als haren op hun hoofd (haha) voor het prematuur bijwerken van de snor, omdat het geheel dan uit balans raakt qua zicht en de snor maar heeeeel langzaam bijgroeit. @PerryS gaat je dit zeker ook nog melden, omdat hij zijn Vikingsnor bijwerkte en nu wanhopig aan zijn snorharen zit te trekken om ze weer op lengte te krijgen.:D
 

PerryS

Baard
Dit staat je echt stukken beter. Zou haast zeggen dat het 2 andere personen zijn :p
Inderdaad @ProfessorMelchior, de één brand zijn snor per ongeluk weg, de ander trimt hem weg:rolleyes:
Ik zou hem laten door groeien, aangezien ik naderhand pas spijt kreeg van mijn beslissing. Nu duurt het weer een tijdje totdat ik weer bij het punt ben waar ik gebleven was. Lekker naar de zijkanten kammen en dan heb je er in ieder geval een tijdje geen last van :)
 

Corneel

Baard
Bedankt voor jullie leuke reacties heren. Ja inderdaad een flinke transformatie, ik schrik me telkens rot als ik in de spiegel kijk. Niet omdat ik die baard niet leuk vind, maar omdat ik zo steeds meer op mijn reeds overleden vader begin te lijken, die was ook altijd baard dragend.

Ik had alleen het gedeelte direct boven mijn bovenlip bijgewerkt, niet de zijkanten. Na deze handeling heb ik er niet meer aangezeten, hij groeit inmiddels al weer over mijn lip. Ik houd de snor nu in toom met een pommade die ik hier gevonden heb, dat zal hem leren.

Kale kop en grijze baard rules!
 
Banner image
Top