Contouren met zwarte (huid?) verf?

silcm32

Stoppelbaard
Ik heb vandaag mijn baard laten bijwerken door een barber in Eindhoven. Hij ging op een gegeven moment de contouren accentueren met een kwast met zwart spul erop. Hij praatte engels en vertelde mij dat dit "color for skin" was. Het zou een week erop blijven zitten en het was bedoeld om de contouren strakker te maken, wist hij mij uit te leggen.
Uiteindelijk vond ik het er best wel strak uitzien! Met een bepaalde lichtinval ziet het helaas alleen een beetje nep uit.

Toen ik thuis kwam wilde ik opzoeken of ik hier iets over kan vinden. Maar kwam helaas geen informatie of producten hierover tegen.

Weet iemand hier meer van af en is deze "verf" online ergens te koop?
 

silcm32

Stoppelbaard
Dankjewel! Kon het zelf niet vinden.
[DOUBLEPOST=1548494118][/DOUBLEPOST]Vandaag, een dag en een douche later is de kleur alweer grotendeels weg getrokken. Ziet er nu naar mijn mening toch weer een stuk beter uit omdat het niet zo overduidelijk (nep) zichtbaar is. Bedankt voor jullie meningen/reacties.
 

zenn

Zware baard
Denk zelf dat contouren met verf overdreven is, 'k vind het heel erg 'gemaakt' overkomen.
Terwijl je met een mesje namelijk hele mooie strakke lijnen kan zetten.
 

Texman

Koning Baard
Het is gewoon een mode gril en heeft niets te maken met het laten groeien van een baard.:eek:
Het zou zomaar kunnen dat de verf waarmee ze het doen ook slecht is voor je huid.:confused:
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik vind het niet mooi.....maar ja....ieder z'n ding....toch? Doe mij het pure Baard en Snor werk maar.....alhoewel...:confused:....we stoppen er ook van alles in ....van olie tot behangers stijfsel. Maar ik blijf het, niet mooi vinden...hihihihi...........
 
Banner image
Top