Chin full of Win!

RonnieDoorzon

Volle Baard
Hahahahaha.
Mooi hoor.
Het is vast een jonkie.
Want een raaf is normaal veel groter.



Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
 

Almer

Baard
Half tamme raaf van een buurman, heeft het beestje opgevoed toen deze uit het nest gedonderd was.

Sinds een paar weken vliegt deze vrij rond in de buurt en ben al een poosje bezig om vertrouwen te winnen. Laatste paar dagen ging het steeds beter en vandaag kwam die spontaan op mijn knie zitten omdat ik "hem niet zag zitten" op het dak blijkbaar te schooien om eten. Wist dat ie er was maar geen aandacht gegeven wat ik anders wel deed.

2 uurtjes verder met een bierdop op in de hand op de arm gelokt en daarna kon ik alles met het beestje doen.
 

Almer

Baard
Weer iets verder en iets blijer. Gek genoeg wordt het steeds makkelijker om er vorm in te brengen, misschien een beetje klitteband effect ook wel maar stap zelfs weer vaker terug naar mijn DGS balm ipv de honest amish terwijl ik net de extra grit heb aangeschaft. Karma ofzo!?

Overstag gegaan door een hele goede actie bij Apothecary waar je 30% (ofzo, was een boel) korting kreeg op hun spullen om een 100ml fles original oil aan te schaffen met pipetje omdat ik nog wel eens uitschiet met de kleine flesjes.
Ook de Oak beardwash maar geprobeerd en een snorrenwaxje omdat ik de snor nu uit ga laten groeien in plaats van telkens bij te knippen, moet nog goed oefenen om er een beetje een model in te krijgen.

Ben het onzekere stadium helemaal voorbij en heb er echt schijt aan wat mensen er van vinden of denken, afgelopen 2 weken feestweken gehad overal en nergens en vooral in kleine dorpen kijken mensen je echt aan alsof je van een andere planeet komt, begin ik steeds met een bredere glimlach te lopen.
Au portrait.jpg Pointy.jpg Shizzle.jpg
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Mooie spulletjes @Almer , en die baard
.............. die is het zeker waard (Y)

(snor natuurlijk ook LOL)
 

Almer

Baard
Nou aangezien ik binnenkort ga verhuizen (leef nu al een poos vanuit de tas bij vrienden en mijn ouders...lang verhaal) dacht ik laat ik mijn maat maar meenemen om te gaan bezichtigen :)

Kraaienbaard.jpg

Is al best gegroeid, allebei dus :D Misschien dat ie mee verhuist omdat hij een beetje voor problemen zorgt op de buurt blijkbaar en mijn buurman wordt erop aangesproken door de gemeente

Ohja sorry dat ik zo moeilijk kijk ik ben er nog niet echt aan gewend om hem op de schouder te hebben :D
 

Ontw3rper

Baard
Mooi zo'n gevleugelde vriend op je schouder. Heb zelf met regelmaat twee dwergpapgaaien op mn schouder zitten. Succes met je verhuizing.
 

Almer

Baard
Het is echt een mooi beest, zit gewoon buiten op de deur te wachten tot ik naar buiten kom en dan haal ik graag een korst brood en een kom water.

Met de auto het dorp in zit hij gewoon op de spiegel of op het dak, moet wel voorzichtig rijden maar als het net wat te gek gaat gaat voor hem gaat hij in het raam zitten.

Ben gek op vogels, vind het mooie beestjes. Papagaai zou ook wel tof zijn, in sneek loopt altijd een man rond met zo'n grote exotische papagaai. Die jat gewoon nootjes van het terras af enzo, supergrappig
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Zien er allebei goed uit :D (Y)
Ik hoop voor je dat de verhuizing een nieuwe start voor je gaat worden,
ik duim voor je dat het gaat lukken, succes baardbroeder :)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Mooi beest Almer! En die baard vind ik echt één van de mooiste op dit forum, serieus! Goeie wilde dikbegroeide baard met een goeie kleur! (Y)
 

Almer

Baard
I'm just gonna leave this here :)

IMG-20150828-WA0002.jpg

En bedankt @Arjay , moeten we dan ruilen? Ik heb dezelfde mening met die van jou :D Bij je hobby topic filmpje is het echt een mega baard. Geweldig :)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Haha, bedankt man! Maar ruilen wordt het! Zeg maar hoe wil je het hebben.. Zal ik de mijne opsturen?
:p
 
Banner image
Top