Chin full of Win!

Almer

Baard
Maandje of 4 bezig nu, met ups en downs maar koppig blijven en doorzetten. 1ste maand getrimmed om te kijken of de begroeiing op de wang een beetje wou maar dit is nogal slow grow blijkbaar.




Edit 1.jpg
edit 2.jpg

Helemaal pluizig en zacht nog op de kin, dat is met de snor wel anders alhoewel die nu vreemd genoeg ook heel erg zacht aan het worden in. Potje baardbalsem is onderweg want het is een beetje op lengte aan het komen en het krult als een dolle zoals jullie wel kunnen zien. Als ik onder de douche weg kom is het net of alles statisch is om me heen en gaat dat eigenwijze spul alle kanten op!
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ziet er goed uit @Almer, alles gaat bijtrekken na verloop van tijd
maar dit ziet er veelbelovend uit hoor, chapeau (Y)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
TOPBAARD(Y):)>:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Johan

Baard
Ziet er goed uit! Kleine tip van mij (o jee, dit ga ik horen...) Ik zou mn wanglijn wat duidelijker afzetten, want met jouw baardgroei kun je er een prachtige baard van maken zonder al te veel moeite.
 

Almer

Baard
Maak jullie geen zorgen er gaat niks mee gebeuren ik vind het helemaal geweldig, net pretpakket van www.thealphamen.nl binnen gekregen met de beard balm van Damn Good Soap en mijn nieuwe flesje Apothecary olie maar alleen daarom zou ik het al laten om m weg te halen. Wat ruikt dat spul allemachtig lekker :)>

@Johan Tsja nu ik de foto eens goed bekijk zie ik wat je bedoeld. Denk dat het ook wel de maximale hoogte is dat ie omhoog kruipt zo dus dat zou eventueel een optie wezen. Maar aan de andere kant ben ik blij dat er al wat zit, het meeste groeit echt net boven de kaaklijn en ik ben eigenlijk wel heel erg blij met die 20 haren per wang dus ik wacht eerst nog wel even af tot het wat vol loopt :D
 

Almer

Baard
En alweer een poosje verder, begint nu wel aardig dik te worden en zo zie je ook maar weer dat iedereen net weer iets anders heeft dat niet helemaal wil zoals je het zelf zou willen. Bakkebaarden blijven nog steeds achter met hele dunne krullende haren maar als ik naar een maand en meer terugkijk dan zal het wel weer goed komen ter zijner tijd.

Wel een beetje in dubio nu, heb het nog steeds behoorlijk piekerig hier en daar, dit blijft ook best wel hard doorgaan. Zal kijken of ik ergens wat proefpotjes kan krijgen om te zien of er iets is dat het wat meer in toom houd maar ik vermoed dat wat meer lengte (wat toch wel het streven is) ook wat meer kan doen tegen het pieken.

20150630_212636.jpg 20150630_213006.jpg 20150630_212657.jpg
[DOUBLEPOST=1435695292][/DOUBLEPOST]Vergeet de mooiste weer, excuus :)>

IMG-20150627-WA0003.jpg
 

Glenn

Baard
Ziet er top uit.
Baard past perfect bij jouw gezicht, alsof je voorbestemd was om een baard te dragen :)>
Die 'Heineken' foto doet het hem. (Y)
 

Almer

Baard
Weer wat verder en aangezien de eerste van de maand alweer lang en breed geweest is traditiegetrouw de productenstapel weer aangevuld aangezien alles op begint te raken.

Dus na lang twijfelen toch besloten de borstel van oak en de apothecary 87 kam aan te schaffen, misschien immens overbodig maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de baard ook zie als een soort van hobby want ik heb er gewoon immens veel plezier van en er een boel mee bezig. En een hobby mag geld kosten, nou heb ik heel veel "hobbies" of interesses dus geld vliegt de deur uit :D
Nou heb ik gelukkig de eindafrekening van mijn vorige werk ontvangen dus het doet geen zeer.

Maar de verzameling breid zich ook uit, ik vind Apothecary 87 echt een super merk met een geweldige uitstraling en daar houd ik van. Zelfde verhaal met Reuzel wat door Schorem Haarsnijder en Barbier geproduceerd wordt. Is mijn 3de blik en het roze blik is ook gelijk met de meeste hold wat in de warme zomermaanden wel noodzakelijk is. American Crew spullen zijn wat meer voor de test en ben er goed tevreden over. Makkelijk spul om mee te werken.
2 flesjes baardolie zijn ook al op net als het rode blik reuzel voor degenen die het zich afvragen :p

De 2de kam is trouwens de gratis kam van mijnbaard.nl maar ik vind deze eigenlijk te klein en moeilijk te gebruiken. Is toch de breedste die aangeboden werd van de 3.

Na een testrun moet ik zeggen dat ik echt positief verrast ben over de kam en de borstel al is die borstel voor mijn dikte misschien wat onnodig nog, ik krijg hem op de huid op de wangen en ik moet eerlijk zeggen dat dit geen fijn gevoel is omdat ie zo ruw is.
Maar misschien dat ik ook wel wat teveel de kam manier hanteer en dit helemaal de bedoeling is, voor de rest voelt het wel geweldig fijn en heel bijzonder.
De kam is ook een bijzonder iets, totaal niet oncomfortabel en zowel voor haar als baard doet ie zijn werk goed. Qua haaruitval ben ik heel erg positief ten opzichte van de kunststof kam die nog wel eens bleef vastzitten en er dus haren met geweld uittrok.

Ook krijg ik nou het gevoel dat het ook echt een baard is, beland toch in veel leuke gesprekken op straat/winkels/kroegen/feestjes door mensen die best wel nieuwsgierig zijn en zelfs gister een mede baarddrager die naar mij toe komt, een high five geeft en zegt "Goede baard!" :)>
 

Bijlagen

  • Nieuwe goodies.jpg
    Nieuwe goodies.jpg
    458,9 KB · Weergaven: 159
  • Begint vol te raken.jpg
    Begint vol te raken.jpg
    234,4 KB · Weergaven: 153
  • baardaap.jpg
    baardaap.jpg
    283,1 KB · Weergaven: 172
Banner image
Top