Brabants baardje

Bekkers

Baard
Eric Bandholz, the Beard Baron, the Sultan of Silver, Jeffrey Buoncristiano ... wekenlang heb ik hun filmpjes (en andere beard timelapses) bekeken. Vooral laatstgenoemde heeft in mijn ogen echt dé droombaard!

Uiteindelijk ben ik op dit fantastische forum beland. Vanuit de coulissen heb ik diverse topics gelezen en bekeken en zodoende al veel tips ter harte genomen, waarvoor met terugwerkende kracht dank. Met name terugkerende opmerkingen als: 'heb geduld', 'laat het groeien', 'geef het vier maanden de tijd' hebben me door de lastige beginperiode gesleept. Het wordt nu tijd dat ik mezelf eens voorstel.

Mark, 33 jaar, momenteel 16 weken onderweg en als het aan mij ligt op naar de 52. Zie de foto's hieronder voor de ontwikkeling en stand van zaken tot nu toe. Vanaf nu zal ik elke maand een fotootje plaatsen in het 'show je baard'-topic.

gladgeschoren.jpg stoppels.jpg 2 weken.jpg 8 weken.jpg 11 weken.jpg

Ik vind het leuk om alle tips, meningen, ervaringen en expertise van andere leden te lezen en hoop hieraan bij te dragen met het bijhouden van mijn groeiproces.

Grote groet!
 

Bijlagen

  • gladgeschoren.jpg
    gladgeschoren.jpg
    68 KB · Weergaven: 66
  • stoppels.jpg
    stoppels.jpg
    383,4 KB · Weergaven: 68
  • 2 weken.jpg
    2 weken.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 67
  • 11 weken.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 17
  • 15 weken.jpg
    15 weken.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 75
  • 15 weken (1).jpg
    15 weken (1).jpg
    1,8 MB · Weergaven: 75
  • 8 weken.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 24

Bekkers

Baard
Hoi. Je ben goed onderweg. Dat word een mooie!
Dat hoop ik wel, Rik.
In het verleden zag ik alleen de minpunten: nauwelijks haargroei bij de bakkebaarden en onder mijn lip zelfs helemaal niks, vlassige snor, matige wanglijn en dekking.
Nu het wat langer is en écht leuk begint te worden zie ik vooral de positieve kanten: prima kleur en de gaten niet meer zichtbaar. Daarnaast vind ik het heerlijk om met olie, balsem, wax e.d. in de weer te zijn.
Tel daar de complimenten van familie, vrienden, collega's en soms een wildvreemde en last but not least de enorme support van mijn vriendin bij op en je begrijpt dat de motivatie groeit!
 

Lei

Baard
Heel inspirerend ook om de ontwikkeling van gladgeschoren naar een volle baard zo mooi naast elkaar te zien. Veel succes!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Van Robert Kennedy naar Lennard the Lumberjack! Ik vind het indrukwekkend en een positieve verandering.
Welkom trouwens. Ik ben benieuwd naar het verdere verloop. Op naar de Yeard! :)>(Y)
 

Bekkers

Baard
Van Robert Kennedy naar Lennard the Lumberjack! Ik vind het indrukwekkend en een positieve verandering.
Welkom trouwens. Ik ben benieuwd naar het verdere verloop. Op naar de Yeard! :)>(Y)

Zet die twee naast elkaar en het is duidelijk: de baard gaat er nóóit meer (vrijwillig) af!
 

Bijlagen

  • History_RFK_Announces_Candidacy_Speech_SF_still_624x352.jpg
    History_RFK_Announces_Candidacy_Speech_SF_still_624x352.jpg
    27,3 KB · Weergaven: 38
  • fef0e1c44f99464248ce6becb6d3a359.jpg
    fef0e1c44f99464248ce6becb6d3a359.jpg
    19,8 KB · Weergaven: 37

GlennBG

Volle Baard
Hoi,welkom! (Y)
Weer een fanatiekeling aan boord, ga zo door....maar dat advies lijkt overbodig...:)>
Nice beard trouwens.
 
Banner image
Top