Boudi’s bebaarde reis

VinK

Baard
Mooi dat je hier nog steeds te vinden bent! Met mij gaat het goed. Gezond, druk met werk en de wereld lijkt weer iets de goede kant op te gaan. Inderdaad, better let as nea!
[DOUBLEPOST=1643982840][/DOUBLEPOST]Toch ook nog maar even een update van mijn baard, 3,5 jaar onderweg en groeit nog steeds gewoon door ✊
Bekijk bijlage 20995Bekijk bijlage 20996
Wat een baard en snor! Zo zie je maar wat je kan bereiken als je volhoudt. Ga zo door, ik ben benieuwd! :)>(Y)
 

Macx

Baardaap
Dat herken ik ook :) . Merk ook dat je er zelfverzekerder van wordt. Zeker nu mijn baard wat langer en voller begint te worden. Merk ook dat mensen me meer zien staan dan zonder baard. Ook de dames kijken meer dan voorheen. Die baard gaat erbij ook niet meer :)>
Heb ik ook die ervaring van de vrouwtjes hahaha
[DOUBLEPOST=1644069494][/DOUBLEPOST]
Mooie strakke baard , had ik ook maar zo,n mooie rechte baard, die van mij heeft net zoveel slagen als de baard van sinterklaas
Dat is juist wat ik mooi vind, meer dat wlide spontane karakter van de baard vind ik mooi.
 

Macx

Baardaap
Het is bijna drie maanden geleden dat ik mijn hoofd kaal schoor en mijn baard liet groeien. Wat een goede keus was dat, geen moment spijt van gehad!
Gisteren toch even weer naar de barbier geweest op de Eewal in Leeuwarden. Niks van de lengte af, maar wel weer toonbaar voor 10 euro. Denk dat de baard nu ongeveer op de helft is wat de lengte betreft. Maar eens kijken hoe hij in december is.

Fijne dag, Boudi
Fantastisch!, wat een mooie uitstraling.
[DOUBLEPOST=1644082570][/DOUBLEPOST]
Toch wel even een momentje... mijn baard is 6 maanden oud/ lang!!!
Deze lengte had ik ongeveer als einddoel, maar ga nog wel even door... denk nog 3 tot 6 maanden ;)

:)

Bekijk bijlage 10848 Bekijk bijlage 10849
Wat een verschil hé! dit had je zelf ook niet verwacht denk ik, tjong jonge jij bent echt goed opgeknapt Boudi, je ziet er hier gewoon een stuk jonger uit vind ik. En met de pet dat staat ook heel goed.
 

Boudi

Baard
Fantastisch!, wat een mooie uitstraling.
[DOUBLEPOST=1644082570][/DOUBLEPOST]
Wat een verschil hé! dit had je zelf ook niet verwacht denk ik, tjong jonge jij bent echt goed opgeknapt Boudi, je ziet er hier gewoon een stuk jonger uit vind ik. En met de pet dat staat ook heel goed.
Dank je wel @Macx voor de complimenten.
Haha, leuk om van mezelf terug te lezen. Dacht na 3 maanden baardgroei dat ik op de helft was qua lengte betreft! Hahaha, hij groeit nog steeds naar beneden, 3,5 jaar al :)>
 

Macx

Baardaap
Dank je wel @Macx voor de complimenten.
Haha, leuk om van mezelf terug te lezen. Dacht na 3 maanden baardgroei dat ik op de helft was qua lengte betreft! Hahaha, hij groeit nog steeds naar beneden, 3,5 jaar al :)>

Ja dat is leuk, en alles wat je post hier kun je er zelf ook niet meer afhalen. Jij hebt een grandioze baardreis achter de rug, prachtige momenten heb je meegemaakt en dat is fantastisch man! Lang niet iedereen vergaat het zo goed als wat jij hebt ervaren en wat je ook siert is dat je nog steeds terug komt om ff te laten horen van je, dat vind ik erg tof van jou. Hopelijk horen we nog lange tijd zo nu en dan van je. Heel veel plezier in je verdere leven. Groet Max
 

Boudi

Baard
Ja dat is leuk, en alles wat je post hier kun je er zelf ook niet meer afhalen. Jij hebt een grandioze baardreis achter de rug, prachtige momenten heb je meegemaakt en dat is fantastisch man! Lang niet iedereen vergaat het zo goed als wat jij hebt ervaren en wat je ook siert is dat je nog steeds terug komt om ff te laten horen van je, dat vind ik erg tof van jou. Hopelijk horen we nog lange tijd zo nu en dan van je. Heel veel plezier in je verdere leven. Groet Max
Dank je wel Max voor je leuke reacties en je interesse in mijn baardreis. Dit is en blijft een topforum en ik kom graag af en toe langs! Ik ben heel benieuwd naar jouw baard over een jaar. Geniet van je tijd hier en natuurlijk van je baard! Groet Boudi
 
Banner image
Top