Bijhouden groeiproces

Coldzero

Stoppelbaard
Ik vind rood haar ook een hele mooie kleur voor een baard, de mijne is alleen maar zwart met een iets lichtere snor.
 

Smike

Baard
Zo eindelijk terug na een lang verdiende vakantie. Net voor mijn vakantie nog bij de New York barbershop geweest. even alles netjes laten bijwerken aangezien ik een bruiloft had tijdens mijn vakantie op Sardinië. Hij had het goed gedaan maar was toch wel iets teleurgesteld doordat er wel wat vanaf ging.
Even een kleine update:

Bb16.JPGBb17.JPGBb18.JPG

Rechtsonder mijn kin heb ik een kruin in mijn baard, de barber wist niet echt wat hij daarmee moest. Heeft iemand van jullie een kruin in je baard? zo ja wat zouden jullie aanraden of welk advies hebben jullie gekregen?
 

Ronster

Baard
Nice man!
Hmm, ben bang dat er weinig aan zo'n kruin is te doen.
Ja, met een ronde borstel en een gloeiendhete föhn, zoals de barbier dat bij mij in Stockholm 2 weken geleden deed, maar dat was volgens mij niet gezond hoor. Damn, het was zo heet dat ik 3 dagen later nog steeds een verbrande plek op mijn huid voelde :confused:
Maar goed, uiteindelijk heeft hij wel goed werk geleverd. Which reminds me dat ik ook wel weer eens een update mag plaatsen :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
En prima snor!
Een kruin krijg je er makkelijk uit met een stijltang of een krultang, zoals bv de Carmen Magic Hair (ik lijk wel een oud wijf, maar het is om je van advies te dienen.)
 
Banner image
Top